Så roligt att läsa om hur det är med bebisarna Jag längtar helt sjukt mycket efter att våran ska komma ut och jag sa till sambon igår att det känns som att jag inte kommer att kunna släppa henne när hon kommer ut.... Jag har ju haft henne så nära så länge liksom
Sambon tycker att det ska bli spännande att se hur hon är jämfört med hans andra barn, dom har visst vart jättesnälla allihop och sovit på natten och hittills följer våran bebis också mönstret Hon är aldrig vaken på natten när jag går upp och kissar (eller tar nässpray), så vi får hoppas att det håller i sig
Hur tänker alla angående namn?? Jag tycker att det är jättesvårt! Hur kan man bestämma sig innan man har sett bebis? Är det nån av er som bestämt sig innan och namnet har "funkat"? (av er som har barn sen innan då)
Vi kollar vad det finns för namn i släkten, hittills har vi hittat två som iaf jag gillar - Henny på min sida (en ingift faster till mormor, som hade väldigt stor betydelse för henne när hennes föräldrar dog i TBC när mormor var liten) och Helmi på sambons sida (sambons mormor, mycket älskad). Sambon verkar inte överförtjust i nått av namnen direkt, han sa igår att han hade "svårt att föreställa sig hur en bebis som passar att heta Helmi ser ut"
Jag tycker iaf att båda namnen är fina....
Helmi betyder pärla på finska... Så ett vackert namn