Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch vad otäckt!
Jag hade inbillat mig att om symptomen finns så måste det finnas något därinne. Men jag får helt enkelt hålla mig till på fredag då jag har UL.
Det är konstigt allt som måste klaffa o fungera för att det ska bli bebis o komma ut en levande liten unge.
Håller tummarna att liten stannar inne tills den är färdigbakad denna gång @Terqa . Vet precis din oro efter ett MA och ett MF (eller ja, det var ett MA egentligen antar jag, för symtomen minskade faktiskt en vecka innan jag började blöda). Första MA trodde jag allt var ok, var i v.12 när ett VUL ju visade att liten dött redan v.6 troligen.
Japp ingen matlust alls =D undra när man ska bli fet =PÄr det någon annan som upplever minskad matlust?
Jag äter för att jag är hungrig, men det är sällan jag är riktigt sugen på mat.
När jag äter så ledsnar jag ganska snabbt på maten.
Äter i vanliga fall ganska stora portioner så lite mindre tror jag inte gör någon skada. Men jag saknar att vara sugen på mat!
En liten kommentar bara, jag började ta folsyraoch jag mådde sjukt illa av det , fruktansvärt kunde inte ens ta mig ur sängen , huvudet dunkade och jag kunde inte äta något, var hemskt.Ät folsyra
Mm tänker på sjöhästen, tror inte dom räknas som däggdjur men pappan föder ju ändå levande ungar.... vad var det nu det stod i senaste vetenskapens värld? pappan kan kläcka 1000 ungar åt gången och bära på nya ägg redan samma dag?Ja men visst är det! Sen finns det andra däggdjur på planeten som bara spottar ut bebisar på löpande band, skulle jag i och för sig inte vilja göra, men ibland känns det onödigt krångligt
Mm tänker på sjöhästen, tror inte dom räknas som däggdjur men pappan föder ju ändå levande ungar.... vad var det nu det stod i senaste vetenskapens värld? pappan kan kläcka 1000 ungar åt gången och bära på nya ägg redan samma dag?
Farsinerande djur det där på fler än ett sätt. Men förutom delen om att det är pappan som föder barnen vet jag inte om jag är så avundsjuk.
Svarar njae på det.. Har köpt två par nya billiga jeans, tröjorna fungerar men undviker tighta kläder. Kommer fortfarande i de gamla jeansen (knäppt upp två hål i skärpet) men de nya är väldigt stora så jag får spänna in skärpet. Det är lite växtplats innan det blir dags o dra på mammajeansen Börjar känna att det är tur att man inte frågar folk vissa saker
I morgon ska jag på inskrivning och ta proverna till kubtestet, ultraljud nästa onsdag, längtar Något annat jag längtar efter är våren o att sätta igång hästen efter vintervilan.... Har inget ridhus o ömsom hala vägar o mörker gör att de fått stå sedan januari... Komsi komsi våren
Åh vad jag saknar ridningen kände jag nu. Pratade med kvinnokliniken förra veckan och fick ett bestämt nej på ridningen igen så jag får kanske förlika mig med tanken att jag inte får rida alls denna graviditet.
Åh, vad jobbigt Men det kommer en bebis klen tröst kanske
Ja det har känts olustigt. Men jag ska ha haft en väldans otur säger dem att ha råkat ut för det två gånger så tätt, så jag försöker tänka tredje gången gillt. Har ju en underbar liten krabat på två år så kroppen har ju klarat det förut.
Håller alla tummar och tår att allt är bra på ditt UL!
Har inte läst ikapp mig i tråden och har inte så mycket koll på alla, men har du haft problem med graviditeten på något sätt eller är det den "vanliga nojan"?
Tråkigt Jag har inte ens tänkt på att låta bli, men det kanske jag måste så småningom. Lite synd för damen blir uttråkad om hon inte går... Får skaffa en medryttare. Eller betäcka den.Åh vad jag saknar ridningen kände jag nu. Pratade med kvinnokliniken förra veckan och fick ett bestämt nej på ridningen igen så jag får kanske förlika mig med tanken att jag inte får rida alls denna graviditet.
Tråkigt Jag har inte ens tänkt på att låta bli, men det kanske jag måste så småningom. Lite synd för damen blir uttråkad om hon inte går... Får skaffa en medryttare. Eller betäcka den.
Jo, man får trösta sig med det... Att de överlever de små djuren, typRed ju fram till typ v. 32-33 förra gången så hade hoppats kunna göra det nu med, men dessa dumma blödningar hela tiden gör att det inte är värt risken.
Jaja. Pålle överlever även om han tycker de är trist. Min mamma rider iaf litegrann så han får göra nåt. Lite svårt att betäcka en valack..
Vi har haft problem med barnmakeriet så det blev IVF för oss. Har aldrig varit gravid tidigare, så tänker att jag inte kommer ha sån tur att det blir bebis första gången.