Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På riktigt, jag har bara hört att man blir trött vid gravidititer. Det är jag så det räcker och blir över från början, det är ett av de vanligaste symtomen på min sjukdom. Så jag har varit lite orolig för att det ska bli ännu värre och det vet jag inte om jag skulle fixa. Men jag har verkligen vaknat alldeles för tidigt, VARJE DAG, sen en vecka tillbaka nu. Pigg dessutom. Känns som om kroppen helt plötsligt har fem timmars mindre sömnbehov.
Förra veckan köpte jag ett par nya bh:ar som passade bra, idag är de för små
Blir utan tvekan dubbeltutte. Så där fick jag för att jag skulle försöka gå ifrån mitt konstanta användande av sportbh.
Det bästa symtomet hittills är att min finniga rygg verkligen har lugnat ner sig! Slutade med p-piller i november förra året och har sedan dess fått en hel del med finnar, framför allt på ryggen men även i ansiktet kring mens och ÄL. Till och med sambon påpekade det idag. Hoppas verkligen att det håller i sig!
Jag tycker det är lite underligt att man känner av lite små symtom så himla tidigt, går och tror att jag inbillar mig hela tiden och försöker stoppa viljan att gå och ta fler grav.test ett par gånger om dagen.
Är i vecka fem. Inga symptom alls än..förutom inget socker/chokladsug alls längre :-D
Förra gången jag var gravid låg jag och spydde från morgon till kväll i princip och kunde inte stoppa något i munnen utan att må skit. Gick knappt ens borsta tänderna.
Hoppas det inte blir så denna gång !!
Förra gången blev det dock så direkt. Ungefär några dagar efter mensen skulle kommit .
Grattis tillbaka ja ska bli roligt att följa denna tråden ihopGrattis och roligt att vi blir fler!