Höstföräldrar 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej ska googla:)

Kryllar av olika. Jag laddade hem "Gravidkalender & BabyApp" från Babygruppen. Den är rätt bra tycker jag. Uppdaterar varje vecka med info om barnet, mamman och info riktad till partnern. Följer barnet upp till två år. Det är lätt att se vart man befinner sig i graviditeten. Sen laddade jag också hem "Ovia Pregnancy" som uppdateras varje dag med små info om barnets utveckling och annan info som hör graviditeten till. Är från USA tror jag, så de är lite väl konservativa i vissa råd kan jag väl tycka. Jämför barnet med t.ex. frukter vilket är lite roligt. I nuläget är embryot som ett vallmofrö.

Kryllar av olika. Jag laddade hem "Gravidkalender & BabyApp" från Babygruppen. Den är rätt bra tycker jag. Uppdaterar varje vecka med info om barnet, mamman och info riktad till partnern. Följer barnet upp till två år. Det är lätt att se vart man befinner sig i graviditeten. Sen laddade jag också hem "Ovia Pregnancy" som uppdateras varje dag med små info om barnets utveckling och annan info som hör graviditeten till. Är från USA tror jag, så de är lite väl konservativa i vissa råd kan jag väl tycka. Jämför barnet med t.ex. frukter vilket är lite roligt. I nuläget är embryot som ett vallmofrö.
Jag hittade direkt :)

Justerar till listan lite bara.

/Ordningspolisen :angel::D

September
9/9 - sandra87_, andra barnet, 28 år
16/9 - eddisson, första barnet, 31 år
17/9 - Mirifax, tredje barnet
20/9 - viadukt, första barnet, 29 år
20/9 - kossankaj, första barnet, 30 år

Ha ja ett valmofrö:) kan du inte länka den sidan :-D

Hm, jungfruar lät ju så där att ha och göra med. Vet inte om jag orkar med några Dramaqueens :nailbiting:
Jag är en stenbock ut i fingerspetsarna. Stämmer så där otäckt bra med hur jag är O_o
Jag tror så töntigt mycket på stjärntecken.
Det stämmer in på alla jungfru jag har i min närhet.
De är snälla ödmjuka vill väl. Men ängsliga och nervösa och gör en höna av en fjäder.
Jag Är Lejon Och Min Bästis Har Alltid Sagt Det Är Så Skönt Att Ha Ett Lejon Som Lugnar Ner Mig Och Visar Vägen.
Hon tycker jag är så cool och tar allt med en klackspark och gör det jag känner för utan att grubbla och tveka och grubbla igen :-D

Jag tror så töntigt mycket på stjärntecken.
Det stämmer in på alla jungfru jag har i min närhet.
De är snälla ödmjuka vill väl. Men ängsliga och nervösa och gör en höna av en fjäder.
Jag Är Lejon Och Min Bästis Har Alltid Sagt Det Är Så Skönt Att Ha Ett Lejon Som Lugnar Ner Mig Och Visar Vägen.
Hon tycker jag är så cool och tar allt med en klackspark och gör det jag känner för utan att grubbla och tveka och grubbla igen :-D

Har en barndomsvän som också är stenbock. Vi är så ruskigt lika att det är otäckt. Två stenbockar... Inte roligt när vi inte drog jämt :p
Envisa som synden.

Babygruppens app stämmer dessutom på dagen med mvc uträkning av BF. :)

September
9/9 - sandra87_, andra barnet, 28 år
16/9 - eddisson, första barnet, 31 år
17/9 - Mirifax, tredje barnet, 32 år
20/9 - viadukt, första barnet, 29 år
20/9 - kossankaj, första barnet, 30

Fast jag är nog lite sisådär skeptisk till bf uträkningar, enligt familjeliv där man ställer in menscyklens längd landar jag på 17/9 och på babygruppens app den 21/9 (har kortare cykel), själv tror jag på 14/9 :-P Både Algot o Hilma har kommit lite tidigare än BF.... Menar de gör som de vill, inte ens det får man bestämma

Sitter o laddar nu, hovis kommer 14, jäsp. Mår peckailla idag o fick göra två löpningar ut från klassrummet (jobbar som lärare)..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 888
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 223
Senast: Jahopp
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: MML
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
492
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka