Återkommer när jag vet mer gjorde testet igår så ingen aning om datum mer än september
Du vet väl när sista mensen började?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Återkommer när jag vet mer gjorde testet igår så ingen aning om datum mer än september
Ja den 13 december . Men vågade mig inte på att räkna själv :-DDu vet väl när sista mensen började?
Ja den 13 december . Men vågade mig inte på att räkna själv :-D
Okej ska googlaFinns massor av appar som räknar åt en
Så då får man ju ett datum på ett ungefär iaf.
Okej ska googla
@Mirifax
Lägger till dig på listan
September
9/9 - sandra87_, andra barnet, 28 år
16/9 - eddisson, första barnet, 31 år
17/9 - Mirifax, tredje barnet
20/9 - viadukt, första barnet, 29
20/- kossan, första barnet ,30 år
Jag hittade direktKryllar av olika. Jag laddade hem "Gravidkalender & BabyApp" från Babygruppen. Den är rätt bra tycker jag. Uppdaterar varje vecka med info om barnet, mamman och info riktad till partnern. Följer barnet upp till två år. Det är lätt att se vart man befinner sig i graviditeten. Sen laddade jag också hem "Ovia Pregnancy" som uppdateras varje dag med små info om barnets utveckling och annan info som hör graviditeten till. Är från USA tror jag, så de är lite väl konservativa i vissa råd kan jag väl tycka. Jämför barnet med t.ex. frukter vilket är lite roligt. I nuläget är embryot som ett vallmofrö.
Tror ni på stjärntecken då de flesta i september blir jungfru.
Både min bästa vän och syster är jungfrun
http://www.xn--stjrntecken-n8a.se/jungfrun
Ha ja ett valmofrö kan du inte länka den sidan :-DKryllar av olika. Jag laddade hem "Gravidkalender & BabyApp" från Babygruppen. Den är rätt bra tycker jag. Uppdaterar varje vecka med info om barnet, mamman och info riktad till partnern. Följer barnet upp till två år. Det är lätt att se vart man befinner sig i graviditeten. Sen laddade jag också hem "Ovia Pregnancy" som uppdateras varje dag med små info om barnets utveckling och annan info som hör graviditeten till. Är från USA tror jag, så de är lite väl konservativa i vissa råd kan jag väl tycka. Jämför barnet med t.ex. frukter vilket är lite roligt. I nuläget är embryot som ett vallmofrö.
Ha ja ett valmofrö kan du inte länka den sidan :-D
Jag tror så töntigt mycket på stjärntecken.Hm, jungfruar lät ju så där att ha och göra med. Vet inte om jag orkar med några Dramaqueens
Jag är en stenbock ut i fingerspetsarna. Stämmer så där otäckt bra med hur jag är
Jag tror så töntigt mycket på stjärntecken.
Det stämmer in på alla jungfru jag har i min närhet.
De är snälla ödmjuka vill väl. Men ängsliga och nervösa och gör en höna av en fjäder.
Jag Är Lejon Och Min Bästis Har Alltid Sagt Det Är Så Skönt Att Ha Ett Lejon Som Lugnar Ner Mig Och Visar Vägen.
Hon tycker jag är så cool och tar allt med en klackspark och gör det jag känner för utan att grubbla och tveka och grubbla igen :-D
JA fy sjutton :-D stenbockar ni vet vad ni vill och inte villHar en barndomsvän som också är stenbock. Vi är så ruskigt lika att det är otäckt. Två stenbockar... Inte roligt när vi inte drog jämt
Envisa som synden.
Kryllar av olika. Jag laddade hem "Gravidkalender & BabyApp" från Babygruppen. Den är rätt bra tycker jag. Uppdaterar varje vecka med info om barnet, mamman och info riktad till partnern. Följer barnet upp till två år. Det är lätt att se vart man befinner sig i graviditeten. Sen laddade jag också hem "Ovia Pregnancy" som uppdateras varje dag med små info om barnets utveckling och annan info som hör graviditeten till. Är från USA tror jag, så de är lite väl konservativa i vissa råd kan jag väl tycka. Jämför barnet med t.ex. frukter vilket är lite roligt. I nuläget är embryot som ett vallmofrö.
Finns även som hemsidaHa ja ett valmofrö kan du inte länka den sidan :-D