Här är det v.36, 29 dagar kvar enligt appen!
Jag längtar jättemycket efter att få se vad det är för liten tjej som gömmer sig därinne och sambon längtar nog ännu mer
Jag har börjat känns av fogarna lite, men det känns mest som att jag har gått flera mil och är "trött" i höfterna, inte så mycket ont. Har fått pyttelite bristningar framme under naveln, vore ju najs om det inte blev nått mer
Annars så är det väl mest att hon börjar få det så trångt där inne så ibland sträcker hon ut benen och armarna så att det är väldigt obehagligt, är lite rädd att hon ska sparka mig på revbenen..
Ja, och förra veckan var vi på MVC och jag hade lite högre blodtryck (fast fortfarande inom det normala) och lite protein i urinen, så idag ska jag in med ett nytt urinprov som jag tagit hemma imorse. Jag mår bra dock så är det nå havandeskapsförgiftning på g så är det nog väldans lindrigt.
Jag hade ingen aning om att det är vanligare med havandeskapsförgiftning när man gjort IVF
(enligt 1177.se). Undrar varför det är så....
Ah well, på det stora hela mår jag finfint, kroniskt ont/trött i fötterna dock
men dom är inte svullna iaf! Alla grejer till bebis är klara också! Ska bara bädda sängen, alla sängkläder och kläder är tvättade och klara... Sambon blir nästan tårögd när han grejar med kläderna, det är så galet gulligt