Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De låter som foglossning. Va precis så jag kände i början, att man liksom skulle vilja klicka till nått till rätta så skulle de släppa.... Men sedan vart der bara värre. Ta det lite lugnt någon dag så kanske du kan "mota det i dörren" mitt vart mycket bättre när jag drog ner på takten och slutade med hundpromenaderna.Vet inte om jag drabbats av foglossningar, eller har en inflammation i vänster höft. Kommit smygande sedan i går. Bara på vänster sida. Tar inte ont om jag går/står eller sitter, men om jag lägger över vikten på de benet, och sedan byter över till de andra "väver" så hugger de till nått grymt. Känns som att om jag skulle trycka till punkten ordentligt (typ naprapat) skulle de släppa
De låter som foglossning. Va precis så jag kände i början, att man liksom skulle vilja klicka till nått till rätta så skulle de släppa.... Men sedan vart der bara värre. Ta det lite lugnt någon dag så kanske du kan "mota det i dörren" mitt vart mycket bättre när jag drog ner på takten och slutade med hundpromenaderna.
Vi väntar på läkarundersökning och sen får vi åka hem. Lillfröken är en riktig sugis så amningen verkar ha kommit igång bra och brösten växer. Trodde inte att det skulle vara så urmysigt att amma 
Tror mina ökade två storlekar ungefär när vi började amma. Nästan en till när de blir sprängfyllda men då är det bara att pumpa utVäxer de ännu mer?
Mamma Mia
Grattis förresten!
Tror mina ökade två storlekar ungefär när vi började amma. Nästan en till när de blir sprängfyllda men då är det bara att pumpa ut
Växer de ännu mer?
Mamma Mia
Grattis förresten!
Puh, var tydligen värre än väntat. Mannen bekände idag att han spelat bort nästan alla sina besparingar och har i princip bara senaste månadslönen kvar. Akutåtgärd är att alla pengar från vårt gemensamma konto är överfört på mitt privata samt att han tömde sitt konto till mitt privata. Jag har nu även hans bankkort och koder till internetbanken, så behöver han pengar måste han gå via mig. Tur i oturen att de kom upp nu och går att fixa, minus att de pengarna var reserv för vintern. Kommer bli tufft mentalt att ta itu med (han skall söka hjälp)
Jisses. Hur upptäckte du det?
Han berättade och ville ha hjälp. Borde röra sig om summor på motsvarande 10-15000 kr så inga enorma belopp.
Men känslan är, hur löser vi detta så att de inte blir värre
Han berättade och ville ha hjälp. Borde röra sig om summor på motsvarande 10-15000 kr så inga enorma belopp.
Men känslan är, hur löser vi detta så att de inte blir värre
Vilken tur att han berättade. Och första steget är väl taget i och med att han ska/har sökt hjälp. Skickar en stor kram till er!
Har ni stoppat swish ocksåBlir en del att ta tag i nu. Har ju märkt att han mår dåligt men kunde nog aldrig gissa att de var detta som var boven. Nu har han ingen återkomst till pengarna i alla fall.
På ett personligt plan känner jag att nää äää. Orkar inte med detta. Tanken var ju att varva ner för min del och inte få en massa extra ansvar
Helg nu så blir lite lugnare känner inte av de när jag går utan mera om kag skiftar tyngt på benen/står tokigt. Men inte kan man kanske klaga när man börjar närma sig vecka 32.
Insåg att jag har 10!!!!! Arbetsdagar kvar att jobba
Skickar några kramar men bra att det kom upp till ytan nu och inte om några år iaf om man ska va sådan.Blir en del att ta tag i nu. Har ju märkt att han mår dåligt men kunde nog aldrig gissa att de var detta som var boven. Nu har han ingen återkomst till pengarna i alla fall.
På ett personligt plan känner jag att nää äää. Orkar inte med detta. Tanken var ju att varva ner för min del och inte få en massa extra ansvar