Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart har du väntat klart! Hejja!!Inne på igångsättning. Kom 9 i morse på kontroll. 12 lades ballong. Sedan en timme rätt täta värkar, dock sitter ballongen ännu stadigt
Väntar med spänning!Inne på igångsättning. Kom 9 i morse på kontroll. 12 lades ballong. Sedan en timme rätt täta värkar, dock sitter ballongen ännu stadigt
Skriv gärna om du hittar sjyssta alternativ. Det skär i mig att ens tänka tanken att ge ungen mat som jag inte ens vill ge hunden där jag är noga med att det inte är palmolja och skit i - men att barnmaten är så svår att kontrollera.
Skulle gärna köpa färdigt - men bra - och slippa fixa själv, men har så förfärligt svårt att se mig själv medvetet köpa utländskt kött och palmolja liksom... Borde väl för tusan finnas en marknad för medvetna konsumenter också för barnmat tycker jag?
åhhhh- min gamla mormor har bestämt sig för att på äldre dar flytta in till närmsta staden (10 mil bort) och därmed ska huset som hon bott i sen nästan 60 år tillbaka tömmas. Där på vinden hittade vi deras lika gamla barnstol. En vacker barnstol i trä som man, förutom att använda den som vanlig matstol, kan förvandlas till en form av gå stol samt stol med med bord. Mormor lät skicka iväg den på lite reparation och jag har nu fått hem den för att slipa ner och måla om
Men ni hur mycket sjuka är era små? A är typ ständigt snorig och hostig. ingen feber dock.ja börjar nästan fundera på allergi ellerliknande
Vi har tack och lov inte haft någon förkylning än. Lite feber på kvällen efter vaccinet, men annars inget. Han nyser däremot typ tio ggr/dag men det har han gjort sedan födsel och det ska inte vara någon fara. Stackars A, vad säger de på BVC?åhhhh- min gamla mormor har bestämt sig för att på äldre dar flytta in till närmsta staden (10 mil bort) och därmed ska huset som hon bott i sen nästan 60 år tillbaka tömmas. Där på vinden hittade vi deras lika gamla barnstol. En vacker barnstol i trä som man, förutom att använda den som vanlig matstol, kan förvandlas till en form av gå stol samt stol med med bord. Mormor lät skicka iväg den på lite reparation och jag har nu fått hem den för att slipa ner och måla om
Men ni hur mycket sjuka är era små? A är typ ständigt snorig och hostig. ingen feber dock.ja börjar nästan fundera på allergi ellerliknande
Tittar in från sommar -16. Vår E blev förkyld vid 6 v ålder. Det tog nog nästan en månad innan hon var helt kry igen utan nästäppa. Ingen feber.åhhhh- min gamla mormor har bestämt sig för att på äldre dar flytta in till närmsta staden (10 mil bort) och därmed ska huset som hon bott i sen nästan 60 år tillbaka tömmas. Där på vinden hittade vi deras lika gamla barnstol. En vacker barnstol i trä som man, förutom att använda den som vanlig matstol, kan förvandlas till en form av gå stol samt stol med med bord. Mormor lät skicka iväg den på lite reparation och jag har nu fått hem den för att slipa ner och måla om
Precis så gör E också, hoppar jämfota (så bra som det nu går medan man ännu ligger ner) med hela kroppen med vidöppen mun och världens flin.
Och @SaraMara något lästips om näringslära för barn? jag är väldigt närings- och kostinsatt när det gäller vuxna och idrottare men jag ingen superkoll på små barn. Är petnoga med min och sambons kost så det känns bara helt fel för mig att inte göra egen mat även till lilltjejen när det blir dags för henne att äta mat.
Pratade precis med BVC- hon sa att jag inte skulle oroa mig så länge han är pigg i övrigt. Men känns ändå olustigt att han som i dag har hostat till och från hela morgonen. BVC sa dock att dom kan bli lite slämmig i halsen av bröstmjölken också så det är klart är han lite förkyld så blir det dubbelt upp.Vi har tack och lov inte haft någon förkylning än. Lite feber på kvällen efter vaccinet, men annars inget. Han nyser däremot typ tio ggr/dag men det har han gjort sedan födsel och det ska inte vara någon fara. Stackars A, vad säger de på BVC?
Ja A vart nog sjuk runt 6 veckor också och sedan har det varit typ bättre och sämre dagar.Tittar in från sommar -16. Vår E blev förkyld vid 6 v ålder. Det tog nog nästan en månad innan hon var helt kry igen utan nästäppa. Ingen feber.
åhhhh- min gamla mormor har bestämt sig för att på äldre dar flytta in till närmsta staden (10 mil bort) och därmed ska huset som hon bott i sen nästan 60 år tillbaka tömmas. Där på vinden hittade vi deras lika gamla barnstol. En vacker barnstol i trä som man, förutom att använda den som vanlig matstol, kan förvandlas till en form av gå stol samt stol med med bord. Mormor lät skicka iväg den på lite reparation och jag har nu fått hem den för att slipa ner och måla om
1177.se tittar jag mycket på. Kan dock vara lite tunt vissa stycken.
Det är säkert som de säger ingen fara, men är du orolig så stå på dig och be att någon mer tittar på honom. Är man lite jobbig och orkar stå på sig brukar de ge med sig Hoppas han får bli helt bra snart!Pratade precis med BVC- hon sa att jag inte skulle oroa mig så länge han är pigg i övrigt. Men känns ändå olustigt att han som i dag har hostat till och från hela morgonen. BVC sa dock att dom kan bli lite slämmig i halsen av bröstmjölken också så det är klart är han lite förkyld så blir det dubbelt upp.
Så söt! Och vad mycket hår !Tog lite bilder för att göra julkort, här är en som jag blev rätt nöjd med. Fem veckor idag!
De "vanliga" grejerna har jag koll på, det som livsmedelsverket även säger (antar det är samma som 1177 baserar sina råd på) bla hur mkt extra järn osv som de behöver. Känns som om det är det klurigaste att tillgodose. Men tänker ev man bla kan smyga ner paltbröd i diverse grejer. Går ju att köra till pulver.
Skulle vilja ha mer kött på benen mer i detalj. Inte bara "ät kött och potatis". Aja, nytt projekt att ta tag i. Jag gillar ju att läsa vetenskapliga artiklar så ska kanske ägna mig åt det här i december.