Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har faktiskt köpt amningsbh med byglar nu och gud vad skönt det är med ordentligt stöd under brösten.Det är det jag misstänkt så därav min förvirring om att köpa saker nu...
Ojdå, någon som har bråttom att komma ut? Hoppas ni lyckas bromsa det lite i alla fall. Vilken vecka är du i nu?Jaha, inte mycket till sömn inatt inte. Vaknade konstant och smärtan eskalerade vid 06.30. Fick till slut väcka sambon vid 07.55 då jag hade så ont att jag trodde att jag skulle kräkas. Blev inkallad till förlossningen för kontroll vid 09.30 efter ett samtal dit. Konstaterades UVI, förvärkar samt att barnet ligger lååångt nere. Blev ordinerad antibiotika, vila hemma och ta det lugnt för att minska risken för en tidig förlossning. FML, har ju massor att göra och är redan rastlös som det är med foglossningar och strunt.
Ojdå, någon som har bråttom att komma ut? Hoppas ni lyckas bromsa det lite i alla fall. Vilken vecka är du i nu?
Berättade på jobbet idag, är v 22 nu så det var väl dags helt sjukt att det inte syns något, vår jobbuniform består av tighta kläder. En på jobbet var rolig, sa att det var modigt att berätta så tidigt, hon trodde inte ens jag passerat v 12 än eftersom min mage inte syns.
Aja, alla blev glada så det var ju skönt. Min sambo har tjatat på mig att jag ska berätta i typ 10 veckor nu. Bättre sent än aldrig
@Matmissbrukaren Jag har inte fått någon mage än så för mig är det inte så konstigt att ingen sett men det kommer väl snart.
Kan ju hoppas. Bara därför ser jag säkert ut som en val typ nästa vecka jag ska nog egentligen vara glad eftersom liten mage innebär att jag kan jobba utan problem, det kommer inte gå sen :/Du kanske är en sån där lyckans ost att få en liten mage, eller får större förens senare.
Javisst är det mysigt med bebismage men den är faktiskt ivägen ibland
Javisst är det mysigt med bebismage men den är faktiskt ivägen ibland
Kan ju hoppas. Bara därför ser jag säkert ut som en val typ nästa vecka jag ska nog egentligen vara glad eftersom liten mage innebär att jag kan jobba utan problem, det kommer inte gå sen :/
Haha, samma här. Vet inte hur många gånger jag har öppnat dörrar rätt på magen, stött i folk när jag ska smita förbi lite smidigt...Ibland? Tycker den nu i v33 är i vägen för det mesta. Slår i den överallt, spiller på den, kan knappt bära något för magen är ivägen, kan inte ligga bekvämt, kan inte sitta bekvämt. Men den är rätt söt när bebis sparkar så hela magen gungar.