Jag brukar också ha huvudvärk ofta när jag är gravid. Ibland håller det i sig i flera dagar.
Har fått förklarat att det har med hormonerna att göra (är det något som inte går att skylla på hormoner )
Allt är hormoner! Och allt är normalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar också ha huvudvärk ofta när jag är gravid. Ibland håller det i sig i flera dagar.
Har fått förklarat att det har med hormonerna att göra (är det något som inte går att skylla på hormoner )
Ha ha ha! Exakt!Allt är hormoner! Och allt är normalt.
Självklart är det hormoner
Jag hade en del huvudvärk med tösen också men då hade jag även lågt i järn så tänkte om det var det.
Huvudvärk för mig kanske är = flicka?
Hade ingen huvudvärk med sonen vad jag minns.
Jag har haft huvudvärk i alla fem graviditeterna. Så för min del har könet inte spelat någon rollSjälvklart är det hormoner
Jag hade en del huvudvärk med tösen också men då hade jag även lågt i järn så tänkte om det var det.
Huvudvärk för mig kanske är = flicka?
Hade ingen huvudvärk med sonen vad jag minns.
Jag har haft huvudvärk i alla fem graviditeterna. Så för min del har könet inte spelat någon roll
och jag väntar troligtvis en pojke och har huvudvärk. Visst är det ngt bättre nu när jag är sjukskriven men det kommer fortfarande.
var upp till jobbet igår och hämtade mina papper om att skicka in om gravidpenning..så dom ska iväg i veckan så jag får klart det med. Igår var vi och köpte ny bil och ska hämta den idag. Våra bilar var lite för gamla för isofix fästen. Och min börjar bli lite gammal så det vart en nyare saab. Sista året dom tillverkades. Jätte fin. Sambon menade dessutom att ungen kan inte åka bil under 200 hästar.... Hans bil är trimmad och vår mustang har en del under huven...
nu börjar den här rackaren röra sig på morgonen och kvällen i magen. Känner inger utanpå än men jag känner. Passerade halvvägs i torsdags. Hej vad tiden går.
Det bästa är väl att berätta för sambon vad du behöver och fråga om han kan uppfylla det, om du nu vill ha med honom dvs. Att vara rejält tydlig med vad du förväntar dig av honom.v.26 + 0 idag, känns helt overkligt.. Vart tog tiden vägen?
Börjar närma sig förlossning nu och det känns inte alls bra
Hade en förlossning från helvetet förra gången och jag är livrädd att det ska bli samma sak denna gången, dock lite sent att ångra sig nu
Har haft Aurora samtal men det gav ju absolut ingenting, kunde lika gärna stannat hemma..
Mitt humör ska vi inte tala om konstant förbannad och samtidigt ledsen..vet inte hur detta ska gå..
Osäker på om jag vill ha med sambon på förlossningen, men känner mig samtidigt elak som vill utelämna honom från den delen. Tror inte att han kommer ge mig stödet som jag behöver..gah vet inte vad jag vill
v.26 + 0 idag, känns helt overkligt.. Vart tog tiden vägen?
Börjar närma sig förlossning nu och det känns inte alls bra
Hade en förlossning från helvetet förra gången och jag är livrädd att det ska bli samma sak denna gången, dock lite sent att ångra sig nu
Har haft Aurora samtal men det gav ju absolut ingenting, kunde lika gärna stannat hemma..
Mitt humör ska vi inte tala om konstant förbannad och samtidigt ledsen..vet inte hur detta ska gå..
Osäker på om jag vill ha med sambon på förlossningen, men känner mig samtidigt elak som vill utelämna honom från den delen. Tror inte att han kommer ge mig stödet som jag behöver..gah vet inte vad jag vill
Igår var jag inom mitt gamla jobb (matbutik) och handlade lite och en gammal kollega frågade mig när det var dags när jag kom fram till kassan.
Jag bara öhh dags? Inne i huvudet för mig själv tills jag kom på att hon menade magen
Hur länge har ni andra tänkt jobba? Alltså hur långt innan bf?
@Matmissbrukaren resan var bra. Dock är inte orken den samma. Men väldigt trevligt. Riktigt kul med ny bil. Väldigt trevlig och köra med.
Ang jobba så vet jag inte om jag kommer att gå tillbaka eller inte i dagsläget. Men har sökt gravidpenning idag från 29 augusti. Har 4 veckor semester innan dess med.
Typ halvvägs i v 17 och jag har iaf nästan slutat spy. Ska man inte känna något nu förresten? Det gör inte jag, min mage är rätt liten med.
Jag tänkte jobba oktober ut så vara hemma en månad innan. Kommer garanterat få havandeskapspenning sista månaden eftersom mitt jobb är superfysiskt och tungt. Blir det för tungt innan det är dags att gå hem kommer jag få mer stillasittande arbetsuppgifter, men det ska nog gå bra.
Typ halvvägs i v 17 och jag har iaf nästan slutat spy. Ska man inte känna något nu förresten? Det gör inte jag, min mage är rätt liten med.
Jag jobbar troligen sista dagen nästa fredag 26/6. Först tre veckors semester och sen havandeskapspenning. Har inte fått något besked än men tror inte de ska vara några problem då jag jobbar som sjuksköterska på en tung vårdavdelning. Känns märkligt men vädigt skönt att bara lämna sommarens vårdkaos.Igår var jag inom mitt gamla jobb (matbutik) och handlade lite och en gammal kollega frågade mig när det var dags när jag kom fram till kassan.
Jag bara öhh dags? Inne i huvudet för mig själv tills jag kom på att hon menade magen
Hur länge har ni andra tänkt jobba? Alltså hur långt innan bf?