Jag ska dit i mitten på januari, kommer sätta in spiral tänkte jag!När har ni dags för efterkontroll? Vad har ni tänkt för p-medel om ni nu har tänkt det? Själv har jag ingen som helst aning, dock vet jag att jag inte sätter in p-stav igen iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska dit i mitten på januari, kommer sätta in spiral tänkte jag!När har ni dags för efterkontroll? Vad har ni tänkt för p-medel om ni nu har tänkt det? Själv har jag ingen som helst aning, dock vet jag att jag inte sätter in p-stav igen iaf.
Skulle heller aldrig låta mitt barn skrika sig till sömns. Dock kan han knorra lite men tycker det är okej att man ligger med handen på honom.
Idag ska jag till tandläkaren, äntligen! Hoppas på att få behålla tänderna...
När har ni dags för efterkontroll? Vad har ni tänkt för p-medel om ni nu har tänkt det? Själv har jag ingen som helst aning, dock vet jag att jag inte sätter in p-stav igen iaf.
Går ni i nån mammagrupp? BVC har inte nämnt nåt men kan känna att det vore kul att träffa andra med kids i samma ålder.
När har ni dags för efterkontroll? Vad har ni tänkt för p-medel om ni nu har tänkt det? Själv har jag ingen som helst aning, dock vet jag att jag inte sätter in p-stav igen iaf.
Hur gör ni med sovande på nätterna? Jag hade tänkt ha honom i egen säng bredvid, men det gav jag upp rätt fort eftersom han vaknar när han läggs där och vägrar somna om. Vet inte hur jag ska komma runt det heller. Just nu sover han bredvid mig, får han välja så så jäkla nära som möjligt.
Kan man lägga om dem i egen säng när de blivit lite äldre? Mitt mammahjärta går i bitar när han blir sådär ledsen. Stålsätter man sig eller kan man "reda upp det" senare?
Jag ska boka in en tid i januari tänkte jag.
Vad kollar man då??
Innan jag blev gravid hade jag ätit samma p-piller utan uppehåll i 12 år. Kände direkt när jag slutade med dem att jag mådde SÅ mycket bättre! Så jag tänker inte stoppa i mig hormoner igen.
Så jag har beställt hem Natural Cycles. Dessutom så har vi tänkt skaffa ett syskon hyfsat tätt och då kan man använda det omvänt!
Btw när kommer mensen tillbaka??
Varit på efterkoll och min BM sa stt amning inte var nåt säkert preventivmedel alls. Nu har det löst sig ändå, sambon har skaffat skägg
Varit på efterkoll och min BM sa stt amning inte var nåt säkert preventivmedel alls. Nu har det löst sig ändå, sambon har skaffat skägg
Vi fick våra idag, få se hur de påverkar. Har hört Gott om holistics droppar också. Han verkar ha en del gaser, så vi provar ge Sempers magsroppae. Har minifom hemma också ifall att..
Jag ska boka in en tid i januari tänkte jag.
Vad kollar man då??
Innan jag blev gravid hade jag ätit samma p-piller utan uppehåll i 12 år. Kände direkt när jag slutade med dem att jag mådde SÅ mycket bättre! Så jag tänker inte stoppa i mig hormoner igen.
Så jag har beställt hem Natural Cycles. Dessutom så har vi tänkt skaffa ett syskon hyfsat tätt och då kan man använda det omvänt!
Btw när kommer mensen tillbaka??
Jag trodde inte att det fanns något annat än fri amning så det kör vi på iaf.
BVC var här idag och bebis har på tre dagar redan gått upp över födelsevikten. Känns som bra betyg speciellt med tanke på att jag verkligen inte ville amma innan, men det var inte så farligt. Sen kanske det var bra att jag fortfarande var påverkad av narkos när jag fick prova första gången haha. Vi fick beröm också för att vi var så lugna föräldrar
Vår bebis sover med oss, asmysigt ju. Visst bra om hon kan sova själv sen men det tar vi då. Hon är ju bara åtta dagar.
Funderar över det här med ersättning, jag tänker börja jobba lite i slutet av februari (05-10 bara så inga heldagar) och bara varannan lör-sön, men det kräver ju att pappan kan vara själv med bebis. Och då måste hon ju äta ersättning då/pumpat ur. Är det lagom om man börjar introducera ersättning nån månad innan jag börjar jobba? Så att vi ser att det fungerar. Tänker fortsätta amma fram till typ juni kanske eller något sånt. Inte planerat direkt
Vad söt hon är!Här gör vi också som vi tycker och känner å bebis tycker att vi äter oss till sömns vid bröstet och sover tätt intill mamma på nätterna, och då får det vara så.
Amma får hon göra så ofta hon vill och så länge som hon vill, och var det än behövs.
Än så länge har vi betat av en toa på ge-kås när jag satt på dass. Men vad gör man när bebis skriker efter mat å man är själv. Var lika bra att mata. Hennes behov går före mina
Å så kön på ett kafé när det närmar sig våran tur att beställa givetvis, mitt i tösens konsert så var det bara att langa fram tutten bland tusen andra människor... Å på köpet fick jag en tant som skulle gulla med henne mitt i matningen inför alla människor
Gäller att inte vara blyg när man ammar
Idag blev min tösabit redan 3 veckor
Fick första leendet tillbaka idag med
Försökte se om hon är lik någon av sina syskon och än så länge är hon mer lik sin bror än syster. Tror dom får samma hårfärg. Ögonen har jag svårt att avgöra än. Brorsans är bruna och var svårtydda länge i färgen när han var liten och storasyster har blåa och det syntes rätt kvickt att hon skulle få blåa ögon.
Fick ni någon goodiebag på BB? Vi hann ju avverka två BB och på första fick man ett pkt blöjor. På nästa var det en tygpåse innehållandes massor av bra saker bla ett paket blöjor med hälften stlk1 och hälften stlk 2, strumpor fr PoP, ett nr av Vi föräldrar, Bentaphen-salva, Decubal-kräm, Dialon-puder, badolja, schampo, tvättcreme m m, rabattkupong på PoP med 25% på ett köp samt div reklam och info. Riktigt trevligt!