MM
Trådstartare
@BuenoBull har inte varit inne sen efter lunch igår så kanske bebis har kommit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@BuenoBull har inte varit inne sen efter lunch igår så kanske bebis har kommit
Här är det lugnt än så länge. Sambon har loosat 2 gånger i yatzy.
Du får fixa lite högt blodtryck så sätter de igång dig.
Näpp, inget här än... BF+11 idag så har tid för överburenhetskontroll på torsdag. Känns så konstigt eftersom man först är så inställd på sitt BF-datum. Sen räknar man med att inte gå längre än med första barnet, vilket jag passerat idag. Så nu vet man inte hur det blir De senaste dagarna har vi sagt nästan varje dag att 'inatt blir det nog!'. Meeen nä, tror jag får sättas igång på torsdag nu istället så blir man iaf positivt överraskad
Hur många doser har du fått Roxer?
Hoppas det kickar igång snart.
Fick alla åtta doserna utan att det hände så mkt. Fick sova några timmar imorse. Sen sattes ballong vid 10 och nu känns det väl som att det är något på g iaf. När ballongen är ute så kommer de sätta dropp och ta hinnorna.
Men vilken envis en!
Men då har du iaf ett slutdatum även om vi hoppas det drar igång tidigare
Fick alla åtta doserna utan att det hände så mkt. Fick sova några timmar imorse. Sen sattes ballong vid 10 och nu känns det väl som att det är något på g iaf. När ballongen är ute så kommer de sätta dropp och ta hinnorna.
Envis liten en, hoppas det har hänt mer nu!Fick alla åtta doserna utan att det hände så mkt. Fick sova några timmar imorse. Sen sattes ballong vid 10 och nu känns det väl som att det är något på g iaf. När ballongen är ute så kommer de sätta dropp och ta hinnorna.
Envis liten en, hoppas det har hänt mer nu!
Har inget bättre för mig för tillfället, så jag kan väl fortsätta rapportera från förlossningen.
Ballongen ramlade ut vid 16, då togs vattnet (jeez, var en del som kom...!) satte skalpelektrod och så kopplade de på dropp. Nu äter jag middag och hoppas på att värkarna kommer igång snart. Sambon kom på att han behövde ställa om bilen, så han smet den jäkeln.
Har inget bättre för mig för tillfället, så jag kan väl fortsätta rapportera från förlossningen.
Ballongen ramlade ut vid 16, då togs vattnet (jeez, var en del som kom...!) satte skalpelektrod och så kopplade de på dropp. Nu äter jag middag och hoppas på att värkarna kommer igång snart. Sambon kom på att han behövde ställa om bilen, så han smet den jäkeln.
Lycka till! Det är verkligen märkligt när vattnet rinner ut, jag satt ju på den där bollen mest och varje gång jag reste mig så forsade det ut en skvätt... Blä..
Mig gav de oxytocindropp för att höja värkarna på slutet, här används inget annat för igångsättning.
Fick dropp också. Tyvärr verkar bebis och jag inte överens om att det var vräkning på g så nu ligger jag och väntar in snitt. Var någon före mig bara så blir vi upptagna till operation.
Fick dropp också. Tyvärr verkar bebis och jag inte överens om att det var vräkning på g så nu ligger jag och väntar in snitt. Var någon före mig bara så blir vi upptagna till operation.
Synd att ni inte var överens, men hoppas du får snusa bebis nu!Fick dropp också. Tyvärr verkar bebis och jag inte överens om att det var vräkning på g så nu ligger jag och väntar in snitt. Var någon före mig bara så blir vi upptagna till operation.