Höstföräldrar 2015 del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lycka till Roxer! Tycker igångsättning med Cytotec verkar ha gått bra för många här.

Mitrolle, så fin hon är!

Jag tittar på bilder från första dagarna och blir nostalgisk, så liten han var!

@BuenoBull har inte varit inne sen efter lunch igår så kanske bebis har kommit :bump:

Näpp, inget här än... :mad: BF+11 idag så har tid för överburenhetskontroll på torsdag. Känns så konstigt eftersom man först är så inställd på sitt BF-datum. Sen räknar man med att inte gå längre än med första barnet, vilket jag passerat idag. Så nu vet man inte hur det blir :p De senaste dagarna har vi sagt nästan varje dag att 'inatt blir det nog!'. Meeen nä, tror jag får sättas igång på torsdag nu istället så blir man iaf positivt överraskad :D

Här är det lugnt än så länge. Sambon har loosat 2 gånger i yatzy. ;)

Du får fixa lite högt blodtryck så sätter de igång dig. ;)

Har jag inte fått högt blodtryck senaste veckan pga 3 trotsiga ungar, ett totalrenoverat kök, där massa hantverkare sprungit in o ut måndag -torsdag = trängts i ett vardagsrum med sambo, hundar, svärmor och en jävla massa kartonger och några katter, så lär jag aldrig få det :p

Får en ny hinnsvepning i morgon och tvingade sambon till en färdknäpp, så nu vore det väl f*n om hon inte tittar ut snart. Slemproppen har släppt en massa ikväll så det kanske börjar hända nåt snart. Om jag har tur :)

Hoppas det kommer igång för dig så du har din lilla på utsidan snart :)

En natt av väckningar varannan timme senare. Ingen fart på något alls än. Kanske liiiite känningar, men de har gått fort över. Ligger och väntar på morgonskiftet, de lär få nya instruktioner om vi ska fortsätta med 2 omgångar cytotec till eller om vi ska prova något annat.
Kan ju hoppas på att det hänt saker även om det inte verkar så för tillfället.

Näpp, inget här än... :mad: BF+11 idag så har tid för överburenhetskontroll på torsdag. Känns så konstigt eftersom man först är så inställd på sitt BF-datum. Sen räknar man med att inte gå längre än med första barnet, vilket jag passerat idag. Så nu vet man inte hur det blir :p De senaste dagarna har vi sagt nästan varje dag att 'inatt blir det nog!'. Meeen nä, tror jag får sättas igång på torsdag nu istället så blir man iaf positivt överraskad :D

Men vilken envis en!
Men då har du iaf ett slutdatum även om vi hoppas det drar igång tidigare :)

Hur många doser har du fått Roxer?
Hoppas det kickar igång snart.

Fick alla åtta doserna utan att det hände så mkt. Fick sova några timmar imorse. Sen sattes ballong vid 10 och nu känns det väl som att det är något på g iaf. När ballongen är ute så kommer de sätta dropp och ta hinnorna. :nailbiting:

Fick alla åtta doserna utan att det hände så mkt. Fick sova några timmar imorse. Sen sattes ballong vid 10 och nu känns det väl som att det är något på g iaf. När ballongen är ute så kommer de sätta dropp och ta hinnorna. :nailbiting:

Heja! Hoppas det hänt nåt nu :)

Envis liten en, hoppas det har hänt mer nu! :)

Envis liten en, hoppas det har hänt mer nu! :)

Har inget bättre för mig för tillfället, så jag kan väl fortsätta rapportera från förlossningen. ;)

Ballongen ramlade ut vid 16, då togs vattnet (jeez, var en del som kom...!) satte skalpelektrod och så kopplade de på dropp. Nu äter jag middag och hoppas på att värkarna kommer igång snart. Sambon kom på att han behövde ställa om bilen, så han smet den jäkeln.

Har inget bättre för mig för tillfället, så jag kan väl fortsätta rapportera från förlossningen. ;)

Ballongen ramlade ut vid 16, då togs vattnet (jeez, var en del som kom...!) satte skalpelektrod och så kopplade de på dropp. Nu äter jag middag och hoppas på att värkarna kommer igång snart. Sambon kom på att han behövde ställa om bilen, så han smet den jäkeln.

Meen vad segt! Hoppas det kickar igång snart!

Lycka till! Det är verkligen märkligt när vattnet rinner ut, jag satt ju på den där bollen mest och varje gång jag reste mig så forsade det ut en skvätt... Blä.. :p

Mig gav de oxytocindropp för att höja värkarna på slutet, här används inget annat för igångsättning.

Lycka till! Det är verkligen märkligt när vattnet rinner ut, jag satt ju på den där bollen mest och varje gång jag reste mig så forsade det ut en skvätt... Blä.. :p

Mig gav de oxytocindropp för att höja värkarna på slutet, här används inget annat för igångsättning.

Fick dropp också. Tyvärr verkar bebis och jag inte överens om att det var vräkning på g så nu ligger jag och väntar in snitt. Var någon före mig bara så blir vi upptagna till operation.

Fick dropp också. Tyvärr verkar bebis och jag inte överens om att det var vräkning på g så nu ligger jag och väntar in snitt. Var någon före mig bara så blir vi upptagna till operation.

Tråkigt att det inte funkade, men nu får du ju ut bebis iaf. Hoppas allt går bra!

Tråkigt att det inte funkade men hoppas du fått din bebis nu och att allt gick bra :)

Tråkigt att ni inte var överens, men hoppas liten är ute nu så du får mysa med bebis :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 135
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 991
Senast: Mineur
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 569
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar