Ja, visst är det underbart?!!Och jag saknar inte graviditeten alls. Bebis är såååå mycket mysigare herregud så ljuvlig han är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, visst är det underbart?!!Och jag saknar inte graviditeten alls. Bebis är såååå mycket mysigare herregud så ljuvlig han är.
Jag är imponerad av er som pallar göra det 3 gånger till och med Men ni vet ju å andra sidan att det faktiskt kommer en bebis, jag tycker fortfarande det känns som att det bara är ren tur om hon ens kommer. Lite som att om jag inte skyndar mig och trycker ut henne nu så kanske chansen försvinner! Nope, inte helt rationell var det jaHaha, tro mig, jag har inte heller någon större lust att vara gravid längre. Tredje gången nu och fastän mina graviditeter verkar bli lättare för varje gång så är 9 månader ändå en jävligt lång tid.
Jag fattar helt ärligt talat inte hur man fysiskt orkar att vara gravid mer än absolut 3 ggr. En fjärde unge lär det inte bli här
Men slipper jag bara kliandet och får sova på nätterna så kommer den sista månaden gå fint den med. Bebis kommer trots allt ut förr eller senare och det är min målbild i det hela. Att se henne framför mig, hos mig i min famn
Det gör det värt det, hur urbota jobbigt det än är på nätterna just nu.
Hur känns/kändes era förvärkar? Ungefär som lätt mensvärk eller?
Jag antar att det är förvärkar jag känner. Det känns som diffus mensvärk med tyngdkänsla.
Jag är imponerad av er som pallar göra det 3 gånger till och med Men ni vet ju å andra sidan att det faktiskt kommer en bebis, jag tycker fortfarande det känns som att det bara är ren tur om hon ens kommer. Lite som att om jag inte skyndar mig och trycker ut henne nu så kanske chansen försvinner! Nope, inte helt rationell var det ja
Lider med er som inte kan sova förresten, jag har sovit bättre den senaste veckan. Idag vaknade jag 11
Själv är jag impad av mormor som gjorde det 11 ggr
Men vi har alltid varit lite galna i min släkt
Bara tanken på att göra om detta 8 ggr till
Underbart att vara gravid och få känna sparkar och känslan av att kunna ge liv men någon måtta finns det faktiskt
Avis på din sömn!
Hoppas min blir bättre snart igen. Får jag bara sova så är sista månaden lugn men utan sömn blir jag lätt knäpp i huvudet.
11 gånger? Hade hon inget annat att göra än att tillverka barn?
Huuu..Framförallt innebär det att hon varit gravid i sammanlagt över åtta år
Framförallt innebär det att hon varit gravid i sammanlagt över åtta år
11 gånger? Hade hon inget annat att göra än att tillverka barn?
Så var det i New York efter en lång snöstorm och ingen elHuuu..
Vi pratade om någon tv-strejk för massa år sedan på öppna fsk igår. Tydligen var det så att 9 månader efter strejkens start blev det babyboom. Folk upptäckte att man kunde ligga med sin partner i stället för att glo på TV
Jag sa på BB bara nån minut efter att jag skulle kunna ha en till på raken . Nu är jag glad att det aldrig blev såOm alla graviditeter var som min har varit skulle jag kunna vara gravid flera gånger till utan bekymmer. Har varit 8 månader utan större problem faktiskt hittills, 1 kvar bara
Min morfars mamma fick också en hel drös barn, födda mellan 1920-30 typ, lite skillnad på den tiden med möjligheter att avstå..