Höstföräldrar 2015 del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här börjar saker och ting se betydligt ljusare ut! Bebis har svarat jättefint på sin antibiotka- och fastebehandling och kommer med största sannolikhet att få börja äta lite försiktigt igen inom det närmaste! Vi har även fått flytta till avdelning där vi sover/bor i samma rum vilket är såå mysigt! :love:

Här börjar saker och ting se betydligt ljusare ut! Bebis har svarat jättefint på sin antibiotka- och fastebehandling och kommer med största sannolikhet att få börja äta lite försiktigt igen inom det närmaste! Vi har även fått flytta till avdelning där vi sover/bor i samma rum vilket är såå mysigt! :love:

Vad underbart att höra!
Det kommer att bli bra det här.

När mina små legat på neo (två av tre) har jag skänkt en tacksamhetens tanke till vårt skattesystem och den fantastiska sjukvård vi har för alla!

Vad underbart att höra!

När mina små legat på neo (två av tre) har jag skänkt en tacksamhetens tanke till vårt skattesystem och den fantastiska sjukvård vi har för alla!

Ja verkligen! Och alla underbara människor som arbetar inom vården! Jag är helt rörd över den omsorg vi fått!

Vad underbart att höra!

Håller helt med. Vi låg bara en vecka med första dottern men hann bli så rörda och berörda av det enorma jobb de gör, med ett sådant engagemang att vi skickade tack-kort och presenter när vi kom hem. Änglar hela bunten :love:

September

1/9 Californication, Stockholm, 1:a barnet, pojke - Gabriel född med akutsnitt, 29/8 kl 15.22. 3235 g, 50 cm lång.
15/9 - Norma - Värmland, 1:a barnet, flicka - Född 14/9 kl 17.26. 3500 g, 51 cm lång.
13/9 - Quickstep, Halland. 2:a barnet, pojke - Född 17/9 kl 05:47. 4600 g, 52 cm lång.
17/9 - krambanan, Skåne, 1:a barnet, flicka
21/9 - westerngirl- Småland 2:a barnet, flicka
21/9 - pontevecchio, Sthlm, 1:a barnet, pojke Född 2/10 kl 02,22. 4495 g, 54 cm
26/9 - zewz - Småland, 2:a barnet, flicka - Ebba född med planerat snitt 15/9 08.34 4000 gram 50 cm.

Oktober
4/10 - annoj - Småland, 1:a barnet
6/10 - Flixon, Skåne, 1:a barnet, flicka
10/10 Allevo, Östergötland, 1:a barnet, pojke
13/10 - Fivi - Gotland, 1:a barnet
17/10 EnLitenAnna, Sörmland, 2:a barnet
29/10 Linisen, Uppland 1:a barnet, troligtvis pojke

November
6/11 - Sedna , Stockholm 1:a barnet, flicka
7/11 - Matmissbrukaren, Halland, 3:e barnet, flicka
7/11 - Mitrolle, Närke, 1:a barnet, flicka
12/11 - BuenoBull, Uppland, 2:a barnet, flicka
15/11 - Saigon, Skåne, 1:a barnet
19/11 - Mulles_matte, Småland, 4:e barnet, flicka
23/11 - Roxer, Uppland. 1:a barnet, okänt kön
31/11 - Bernt, Göteborg, 1:a barnet[/QUOTE]

Så härligt att höra!

Har tänkt på er hela veckan men har tänkt att du säkert uppdaterar när ni vet mer.

Så skönt att det går åt rätt håll :heart

2 oktober idag och bf när jag väntade tösen. Hon tittade dock ut 8 dagar senare men det gjorde absolut ingenting eftersom vi flyttade 1 oktober och således inte hade ett skit klart i huset och smått panik att få ordning så jag var tacksam över dom extra dagarna :p

Idag stallades ponnyn in efter betet så nu blir det sysslor i stallet att fixa varje dag. Min man är dock en ängel och tar alla mina in och utsläpp pass så jag slipper det :love:

@Matmissbrukaren inga större känningar, lite förvärkar ibland och det trycker på lite ner i bäckenet, men inget seriöst. Känns som om hon aldrig tänker komma ut, och jag är inte ens framme vid BF än :p

@Matmissbrukaren inga större känningar, lite förvärkar ibland och det trycker på lite ner i bäckenet, men inget seriöst. Känns som om hon aldrig tänker komma ut, och jag är inte ens framme vid BF än :p

Men hallå :p
Du behöver faktiskt inte gå ända fram till bf, det kan starta om en kvart, du är en tickande bomb just nu :nailbiting: :bump:
Bf för mig är bara en riktlinje. Ett ungefärligt datum då det är dags :)
Sen om det sker före, på bf eller efter är ju lite av det roliga och spännande, att man inte vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 136
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 992
Senast: Mineur
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 570
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar