Jag tycker att han ska anmäla sig men fråga om det är ok att han drar sig ur ifall att ni känner att det inte funkar. Det kanske känns supercoolt då?Så kom min man och frågade det alla höggravida kvinnor vill höra innan ikväll
Hans jobb planerar något jippo med en av deras största kunder och då ska dom få en rundvisning hos dom och en massa annat med övernattning. Jag tror det var en natt, eller var det två. Jag slutade lyssna där typ
Frågan är ju bara om man vågar låta honom åka
Det skulle vara typ 20 oktober och bf är ju inte förens 7 november men det vet vi ju alla att vad som helst kan hända när som helst.
Han har inte frågat om det är okej att han följer med utan nämnde bara i förbifarten sådär att detta ska hända och jag vet att han stannar hemma om jag vill det.
Det hade ju inte gjort något om stället låg närmare men nu är det 4 timmar bort så skulle något hända så lär han inte hinna hem eftersom han inte bara kan dra på minuten heller.
Å självklart var man tvungen att anmäla sig denna veckan.
Kan man inte bara få facit på när bebisen ska komma eller, hade varit så mycket enklare att planera då
Kan du tänka dig att ha med någon annan på förlossningen ifall han inte hinner? (Dum fråga egentligen eftersom jag vet vilken fantastisk man du har )