Höstföräldrar 2015 del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack alla! :heart

Ja, det har varit en chockartad dag. Först blev jag väldigt, väldigt rädd när det blev en sådan otrolig dramatik och de sprang med vagnen i full fart i korridorerna. Och hundra tusen människor som förberedde en inne i op-salen samtidigt som de försäkrade mig om att allt skulle gå bra.

När jag sen hade vaknat och fått besked om att hon mådde bra så var jag så medtagen att jag bara sov och sov och sov. Det är först nu som jag börjar bli någorlunda pigg och börjar inse att jag faktiskt har fått barn. Att det verkligen är mitt och ingen annans. :love::love::love:

Oj! Grattis! Vad skönt att det ändå gick så bra!

Grattis @Saigon! <3
Jag har börjat få mensvärk-liknande förvärkar på morgon och kväll senaste två dagarna. Hoppas han inte har för bråttom ut nu bara.. :nailbiting:
Är i vecka 37+4 så dem kommer nog inte försöka hejda det väl?

@Imogen ja, det är inte utan att man undrar hur stor hon hade varit om vi gått full tid! Men jag har ju hela tiden fått höra att jag haft en jättemage och har legat på den övre delen på SF-kurvan (39 sist) så man har ju haft sina aningar.

Idag känner jag mig så pigg i jämf med igår så idag bara rusar lyckohormonerna runt i kroppen!

Tack alla för fina ord. Jag måste smälta allt lite. Läste journalen igår kväll och bebis är -14% på TUL. Vilket bör vara inom normalspannet. Har hela tiden trott att jag bär på en liten bebis och så verkar det vara. Idag är jag i uppsala med en kompis som sällskap på sjukhuset och sen blir det en shoppingrunda i sakta mak. Trött som ett as. Men det går nog bra.

Grattis bananen <3

Jag har drabbats av sån oro. Som om vi missat vår chans, att vi åkt förbi vår hållplats och att det är för sent nu.
Vet inte varför den känslan kommer, mitt förnuft säger att jag är tokig.

Bebis rör sig men jag blir nervös så fort han är lugn. Märkliga känslor :(

Jag har drabbats av sån oro. Som om vi missat vår chans, att vi åkt förbi vår hållplats och att det är för sent nu.
Vet inte varför den känslan kommer, mitt förnuft säger att jag är tokig.

Bebis rör sig men jag blir nervös så fort han är lugn. Märkliga känslor :(

Jag kan bara säga att jag förstår känslan. Min tredje låg och gonade sig i 16 dagar extra. Jag hann göra slut med hela världen under de dagarna. Jag var säker på att jag skulle bli första människan i historien som fortsatte vara gravid för alltid.

Hoppas att den lille kommer ut snart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 135
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 991
Senast: Mineur
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 568
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar