Här tycks mjölkfri kost gett resultat eller så beror harmonin på utfasad amning, svårt att säga säkert. Hon sover i alla fall så fantastiskt bra. Inatt 10 timmar i sträck, en slurk välling och sov sedan 3 timmar till. Och som hon äter. Pasta i alla dess former är favoriten. Spelar ingen roll om det är linspasta, bovetepasta, kikärtspasta eller vanlig pasta.
Favoritleksakerna hittar vi i köket. En plåtburk att trumma på eller lägga saker i, då låter det kul och är roligt att se vad man kan hitta där i. Alla former av lådor och kartonger är lattjo. Kastruller, vispar och slevar. Plocka ur matkassar är en hit. När jag vill sysselsätta henne tar jag fram en matkasse och lägger i lämpliga saker från skafferiet.
Favoritleksakerna hittar vi i köket. En plåtburk att trumma på eller lägga saker i, då låter det kul och är roligt att se vad man kan hitta där i. Alla former av lådor och kartonger är lattjo. Kastruller, vispar och slevar. Plocka ur matkassar är en hit. När jag vill sysselsätta henne tar jag fram en matkasse och lägger i lämpliga saker från skafferiet.