aha ja den kör vi med. Tyvärr är han riktigt täppt så även om vi spolar före läggning (med illvrålande arg bebis som vrider sig bara han ser pipetten) så täpper det igen på en timme och man hör honom snarka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken nässpray då @Tassetass och @Flixon? Inte hittat nån godkänd för små barn.
10 månader och 27 dagar faktiskt!
vi dubbelkollar med farfar läkaren
mitt livs längsta vecka! galet att det snart gått ett år!
Har för mig att jag läst någonstans att man kan blanda avsvällande nässpray med koksaltlösning för att få en mindre koncentrerad att använda på bebisar.10 månader och 27 dagar faktiskt!
vi dubbelkollar med farfar läkaren
Om ni använder sug i näsan också? Inte ett dugg populärt men effektivt. Lösa upp med spray ett par omgångar och sen suga.aha ja den kör vi med. Tyvärr är han riktigt täppt så även om vi spolar före läggning (med illvrålande arg bebis som vrider sig bara han ser pipetten) så täpper det igen på en timme och man hör honom snarka.
Skönt att tänderna kom äntligen! Siri har fortfarande bara sex tänder, ser lite roligt ut, helt snettTvå nya tänder dök upp, nu är vår pigga och glada kille tillbaka men jag har däckat i min första förkylning på typ två år! Farligt att börja jobba
Här hemma har H och pappan verkligen kommit in i sin lunk och även om det skär i mammahjärtat så är det skönt att se H vända sig till pappa när han blir ledsen.