Hon äter ju typ makaroner och majs o ärtor och en hel del sånt jag äter. Men det går typ inte att få i henne mat regelbundet för endera sover hon middag precis när vi äter eller så är hon inte sugen precis när jag försöker erbjuda mat, bara vänder bort huvudet eller kastar iväg maten. Sen tycker jag det är svårt att komma ihåg henne och är dålig på att förbereda något som passar så det finns, idag blev det t.ex. inte ens en makaron över vid lunchen och ungen sov middag just då såklart, annars hade jag ju kunnat ge från min mat eller något. Hon äter inte barnmatsburkar.. Klämmisar med rotfrukter har jag försökt peta i henne då hon gillat dem, men nu har hon inte velat ha det heller på ett par dagar. Frukt är gott, men det kan man ju inte bara äta

Mest skulle jag väl vilja att det gick bättre för att få ner intresset för tuttandet då det gör att hon föredrar mig så otroligt mycket i alla situationer och det är svårt att erbjuda något likvärdigt.
@Flixon Tror det är en kombo men mest att hon äter sig mätt på mjölk och inte riktigt har fått kläm på att man ska äta vanlig mat istället snart..