Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är skönt att somna "ifred", gillar att kunna sträcka ut mig och så sover jag djupare om inte hon ligger bredvid. Men ofta sover hon de sista timmarna i vår säng och då är det så himla mysigt perfekt blandning
Jag älskar min Babyjogger mini zip, känns mer som en vanlig vagn men skitsmidig när den är Ihopfälld. Vi har bara med den på semestern.
Jag har valt den nedre.
Nej vi har helsvart och sen finns den k blått. Touren verkar ännu bättre men vi behövde den i våras.
Är det nån som tecknar till sitt barn? "babysign" eller vad det kallas. H försöker verkligen kommunicera med tecken, ffa "imse vimse" har han en särskild handrörelse för när han vill att vi ska sjunga (10000ggr om dagen) så funderar på att bygga på det.
Tips på sidor/böcker att läsa?
Finns det någon mindre sulkyvariant som funkar i terräng? När vi är uppe i norr så rör vi oss så himla mycket på (dåliga) grusvägar att det känns som ett måste att ha med stora åbäket till terrängvagn. Ni barnvagnsproffs, har ni några tips?