Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis samma härAlva älskar också musik, roligast är att spela på gitarren. När pappa spelar så skriker hon högt för att hon vill också!
Vi har tydligen skämt bort Siri uppenbarligen. Köpte några barnnatsburkar nu när vi är iväg, tänkte att det är ju smidigt att ha med. Icke, sa den lilla damen. Hemlagat ska det vara! Så det var bara att ställa sig och laga mat... suck
Haha, ja, kommer nog se lite vampyraktigt ut.Nu tittar Vs första tänder i överkäken fram. Vi trodde såklart det var framtänderna som var på g, men hörntänderna hinner före. Nog för att hon är född på halloween, men trodde inte hon var vampyr
Gärna! Kan jag få ut mitt köpa vagnbehov genom dig
Alva håller också på att få en tand, den ena fram mitt i underkäken. Hon verkar inte besvärad alls än och bara dreglar mer och biter på saker.
Den undre var mycket snyggare med det chassit! Lättare att sälja efteråt också skulle jag tro. I övrigt förstår jag inte det här köpa-vagn-behovet ni har, men okej Å andra sidan shoppar jag en massa på Tradera så jag ska nog inte säga någotJag villhöver en vagn som är lätt att ta med sig på tåget när jag och lillan ska åka upp till den där studien i sthlm. Sist när jag tog Emmaljungan så fick vi inte plats och fick stå i korridoren och hålla vagnen. På andra tåget på vägen hem fick jag stå ute vid bistron hela vägen för jag hade ingenstans att ställa vagnen.
Så nu vill jag ha en vagn som blir liten ihopfälld. Så pass att det går att slänga upp den på hyllan över mig, eller ha det vid fötterna. Spelar inte så stor roll bara den funkar.
Har kollat på Yoyo men nej tack. Kobbe, javisst men kommer ju inte att pimpa med något annat än deras egna dynor pga handhållaren i mitten.
Bugaboo bee hade jag till mina andra när dom var små och den gillar jag men det är alldeles för dyr för ändamålet och blir inte så liten när den är ihopfälld heller. Quinny zapp hade jag också när dom andra var små och älskade den, dessvärre så finns det inget liggläge alls på just den modellen men dom har kommit ut med nya med både liggläge och så är den vändbar. Dock är prislappen för hög.
Så, då kollade jag på Elodie Details egna sulky och den har allt jag vill ha utom att den inte är vändbar men jag är inte så känslig att hon inte kan åka framåt några dagar när vi är iväg bara. Sen hamnar nog den vagnen hos farmor för hon ville ha en vagn att vara ute och promenera med henne när hon passar henne. Det är superbra liggläge och suffletten är to die for! Fotstöd för dom minsta finns, tittlucka i suffletten, man får ner en hel i korgen under och sen är dom ju snygga med.
Så nu är det färgvalet som jag inte vet hur jag ska göra med. Det står mellan dessa:
Givetvis finns det lite rea ute att nappa på så tänkte väl slå till på någon av dom (om ingen kommer med ett annat tips?) Men vilken?!? Den översta hamnar några hundra billigare än den undre då den är nyare på marknaden.
I en perfekt värld så hade det översta tyget haft det guldiga chassit.Så jag funderade på att köpa både och byta tyg på dom (men då ringer min man psyket )
Jag hade valt den grå, men det låter som att du tycker bäst om den mönstrade så då borde du välja den!
Den undre var mycket snyggare med det chassit! Lättare att sälja efteråt också skulle jag tro. I övrigt förstår jag inte det här köpa-vagn-behovet ni har, men okej Å andra sidan shoppar jag en massa på Tradera så jag ska nog inte säga något