Tips på en sort? rött som vitt kvittar :P
Kan tipsa om ett riesling, Kung fu girl. Låter kanske sådär på namnet, men det är riktigt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tips på en sort? rött som vitt kvittar :P
Även här är vi gräsänklingar för kvällen. Siri är dock rätt trött efter dagens simskola så hon somnar nog snart Och då lyxar jag nog till det med ett glas vin
Nu sover Siri så vinet är upphällt. Funderar på om jag ska göra en macka, vi har sånt otroligt gott surdegsbröd hemma...Här lyxar vi med minisemla.
Nu sover Siri så vinet är upphällt. Funderar på om jag ska göra en macka, vi har sånt otroligt gott surdegsbröd hemma...
Det var detDo it! Sjuukt gott med en god macka.
https://instagram.com/p/BCdyxEjy1KZqJPxUk4Ad7umOOYz_wFul7K6HA00/
- Hs skyddare, vår katt Sally. Han älskar henne men typiskt nog går hon alltid iväg när han försöker visa sin kärlek genom vilt kroppsspråk och höga utrop
Detta är vitt och heter Kleinel Zanzel, sydafrikanskt. Helt okej! Jag är annars hopplöst okunnig när det gäller vin, och kommer nästan aldrig ihåg vad ett vin heter
Kan tipsa om ett riesling, Kung fu girl. Låter kanske sådär på namnet, men det är riktigt bra!
Var iväg på öppna förskolan idag. Märktes att man var ny i gruppen, ingen pratade med mig mer än hon som höll i det hela. Försökte prata med någon annan mamma men det hölls kort. Det var ju roligt.......
Kommer nog gå dit ändå för Sebbe's skull, han får ju ut mer utav det än vad jag gör.
V har blivit vän med badbaljan nu. Hon tyckte det var hemskt att bada som nyfödd, så vi har duschat tillsammans istället. Nu åkte badbaljan fram igen och hon gillade det verkligen.
Tror hon kan ha skoj på babysim nu med. @Pontevecchio var går ni på babysim? Funderar på turkosen i Solna. Vi vill gå båda föräldrarna och förstår det som att båda får vara med i bassängen där.
Kan inte få fram något?
Var iväg på öppna förskolan idag. Märktes att man var ny i gruppen, ingen pratade med mig mer än hon som höll i det hela. Försökte prata med någon annan mamma men det hölls kort. Det var ju roligt.......
Kommer nog gå dit ändå för Sebbe's skull, han får ju ut mer utav det än vad jag gör.
Men prutt, varför funkar inte länken nu.
H fick vaccin igår, idag är han lite varm, trött och törstig men glatt humör iaf.
Oj vad tråkigt. Här är vi några som mötts via Facebook som går tillsammans och det har varit väldigt mycket trevligt folk på de ställen jag nu varit på. Vi går på Babycafé/Babysång där det nog är 30 pers varje gång så alltid nån man kan prata med
Vi går på turkosen, tycker det är bra. Anpassat till små, finns skötbäddar i omklädningsrum och duschar och hörna där man kan mata tex.