Hur funkar det när man hyr Sedna? Är det billigare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur funkar det när man hyr Sedna? Är det billigare?
Japp, det blir rätt så löst. Jag har någon gång råkat få till lite fastare men den blir väldigt klistrig då. ingen höjdare, tyckte Siri Vi gör dock mindre än deras smakportion, blandar 1/4 dl vatten med 1 msk pulver.Testade nestlés milda gröt idag. Följde smakprovs anvisningarna och det blev en grynig soppa variant i konsistens en? (provsmakade inför S)
Om jag ska försöka tänka vettigt så är det ju fortfarande flytande föda som gäller för magarna inte klarar jobba mycket mer?
Skönt att höra att allt gått braNu är jag opererad och en äggstock mindre, allt har gått bra men klart det känns att man blivit skuren i.... Är iaf hemma igen så slapp en natt på sjukhuset.
Bra med lite mer info kring stolarna och tack för fikat!Instämmer med Flixon och krya på dig!
Jag och H är i Skåne, idag hade vi en Trevlig fika med Flixon och söta Siri men H tog en lång sovpaus så han missade allt.
Sen gick jag in på Babyproffsen och pratade bilstol. Var inne på Maxicosi innan pga viloläge men insåg i butiken att det var minimal skillnad när man fällde.
Det som gjorde skillnad var på Axkid som hade riktigt viloläge men basen var otroligt stor så blir det syskon lär det bli trångt.
Pratade även Cybex, hon tyckte Babyskyddet och bältesstolen var bra men avrådde från bilstolen de ska ha nu. Tanken med vridbar stol var bra i teorin men i verkligheten funkar det inte för barnet slår i benen. Och den var otroligt trång för benen.
Så.. Det verkar bli en Maxway här ändå.
Haha, ibland har man bra känsla för det där. Jag hade också väntat till nästa kontroll. Lillan här hade en liten dipp förra gången men nu såg det bra ut igen denna vecka. Min lilla väger nästan ett kg mer än din, 6620 g.Din är större än min så nu tycker jag min är mini
Min vägde ju ändå en hel del mer än din när hon föddes med. Tror min kommer väga in på strax under 6 kg (mer troligt 5,7-5,8 kg) när vi ska väga senare i veckan.
Edit; Det är visst nästa vecka hon ska vägas
Då hinner hon förhoppningsvis växa lite till
@Balahé
Det översta skrev jag till dig i vintertråden 1 mars. Vägde idag och kunde inte ha mer rätt när jag skrev att hon väger mellan 5,7-5,8. Hon väger 5745 gram
61,6 cm lång.
Dessvärre en dipp på kurvan så tanten ville jag skulle ge gröt till kvällsmat och ge ersättning istället för amma vissa mål.
Jag är inte speciellt orolig men på henne lät det som himlen håller på att falla ner. Avvaktar till nästa vägning istället som är en extrakoll om två veckor.
Dessvärre en dipp på kurvan så tanten ville jag skulle ge gröt till kvällsmat och ge ersättning istället för amma vissa mål.
Jag är inte speciellt orolig men på henne lät det som himlen håller på att falla ner. Avvaktar till nästa vägning istället som är en extrakoll om två veckor.
Det är inte bara ibland man undrar över BVC och deras råd.. Hon är väl bara precis 4 månader? Hur hade BVC tänkt att gröt i kryddmåttsstorlek skulle sätta fart på viktökningen
Haha, ibland har man bra känsla för det där. Jag hade också väntat till nästa kontroll. Lillan här hade en liten dipp förra gången men nu såg det bra ut igen denna vecka. Min lilla väger nästan ett kg mer än din, 6620 g.
Nope, hon har strl 62 ännu. Hon är 64 lång så det börjar snart bli dags. Har köpt hem lite olika plagg i 68 så jag tror att hon klarar sig på det. Har köpt ett par bodys från Lindex som har två rader knappar i grenen och därför skall kunna användas längre. Verkar bra såhär långt.Ja, hon har ju gått om med råge
Då närmar ni er stl 68 eller har ni redan börjat?
Jag håller på att köpa in stl 68 nu. Dom flesta 62 sitter antingen bra eller lite för stort. Har lagt undan stl 56 helt nu nyligen.
Jag börjar nästan tröttna på kläderna i strl 68 nu, tycker hon haft dem i en evighet har en hel hög med 74-kläder på vänt!Nope, hon har strl 62 ännu. Hon är 64 lång så det börjar snart bli dags. Har köpt hem lite olika plagg i 68 så jag tror att hon klarar sig på det. Har köpt ett par bodys från Lindex som har två rader knappar i grenen och därför skall kunna användas längre. Verkar bra såhär långt.
Jag har börjat köpa hem strl 74, men tar det lite lugnt med det nu. Känns som att tillväxten börjat mattas av så hon kanske kan ha 68 ett tag.
Din är större än min så nu tycker jag min är mini
Min vägde ju ändå en hel del mer än din när hon föddes med. Tror min kommer väga in på strax under 6 kg (mer troligt 5,7-5,8 kg) när vi ska väga senare i veckan.
Edit; Det är visst nästa vecka hon ska vägas
Då hinner hon förhoppningsvis växa lite till
@Balahé
Det översta skrev jag till dig i vintertråden 1 mars. Vägde idag och kunde inte ha mer rätt när jag skrev att hon väger mellan 5,7-5,8. Hon väger 5745 gram
61,6 cm lång.