Sv: Höstföräldrar 2013
Imorgon går jag in i vecka 15, shit vad tiden går fort jämfört med förra gången
Idag var jag till BM, för 2a gången. Vi kollade bara lite allmänt och vi lyssnade även efter hjärtljudet på lillen. Hon frågade om jag ville prova och om jag var beredd på att vi kanske inte hittar något. Men de gjorde vi
Lyssnade i bara några sekunder sen stängde hon av. Men de var skönt att få det bekräftat att det finns något där inne.
Har ätit 3 rätters middag hos en kompis idag, på en TORSDAG
Underbart gott var de!
Sonen har dock varit över jävlig idag så han lätt kunde säljs på den svarta marknaden. Han är i riktigt 3 års trots och "jag ska bara", "Kommer strax" åldern. Jag blir tokig ibland! Nu är mitt tålamod ännu sämre än vanligt, och idag vart han så arg på mig när hunden fick äta upp hans mat eftersom han bara lekte med den i 20 min! Riktiga krokodil tårar sprutade, men så går det när man varnar 5 ggr och han inte lyssnar.
Så jag ska nog sova nu, imorgon blir det jobb.
Förresten, gravidkudden jag köpte. Ja den hjälper jätte bra mot min rygg, OM det inte hade varit för att jag mitt inatten får panik och känner mig instängd och vill lägga mig på mage så jag kastar bort kudden= ont i ryggen.
Mitt problem är att jag sover på mage vilket gör att jag svankar och ryggen gör ont, men snart så går inte de och kanske kudden kommer bättre till pass då jag känner att jag verkligen behöver ett stöd.
Men den funkar iaf som den ska och den var smidig.