Sv: Höstföräldrar 2013
September
6:e Zvinto - första barnet
9:e Segelflygarinnan - första barnet
Oktober
9/11:e Mulles_matte - tredje barnet
17:e Gra_vid - andra barnet
15:e-25:e Hljomalind - första barnet
November
18:e sprudlande - första barnet
Här var det ju ett litet gäng, roligt!
Jag har mått illa nu några veckor, men inte kräkilla som tur är, och mest när jag inte ätit på några timmar. Men så är det den där energilösheten. Jag jobbar bara halvtid och tur är det, för det är kämpigt! Har extrema arbetstider också där man får gå upp vid fyra ibland. Hoppas jag hör till dom som blir piggare om nån månad för den här hängigheten gör mig lite frustrerad, även om jag också på sätt och vis gillar att känna symptom och bli påmind om vad som är på g..
Ser också fram emot att berätta för alla, som det är nu vet familj, några nära vänner och min chef.
Jag väntar med att sätta nåt specifikare BF-datum. Jag vet när jag hade ägglossning, men det stämde inte med måttet på mitt vul som jag fick göra pga att jag haft blödningar, och i efterhand blev jag osäker på om gynekologen menade att jag var i vecka 8 eller om det var 8 fullgångna veckor. (jag själv tyckte jag borde vara på 8+5 enl. äl). Så vi får se sen vad RUL säger, brukar väl vara vanligt att datum blir flyttat då ändå vad jag förstått.
Jag har inget jag inte kan äta, förutom att jag kanske fått något mindre sötsug och det är ju bara skönt! Inget ölsug alls heller, de fantastiskt goda alkoholfria jag köpte med mig hem från en resa står orörda i kylen. Däremot lite mer sugen på frukt och grönsaker än vad jag brukar, också praktiskt och bra!