Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
That's me!Haha så dumt
Aha! Ja det är helt fel trakter för min del så jag kände inte till det, ens till namnet.Haha
Inte vårt, men man vet aldrig med andras
Är en butik som känns lite som ett GeKås-mini.
Annars har jag plötsligt drabbats av ångest och undrat vad fan det är vi gett oss in på egentligen, det var ju inte skitenkelt förra gången...
[...]
Men det är klart, jobbigt är det ju att känna sådär, man kan ju inte direkt ångra sig nu, utan nu får man tuta och köra helt enkelt...
Men så skönt att höra att fler är aningens nojiga! Jag får den känslan till och från att vi nog inte vet vad vi pysslar med. Främst beror det nog på att allting är så rörigt fortfarande; är särbos, har ett renoveringsobjekt till (blivande) hem, min flytt drar ut hiskeligt på tiden, och dessutom kommer jag att vara ännu mer beroende av att ta tillräckligt med HP för att få behålla CSN och SGI än förut - nu är det ju inte bara mig själv jag fuckar upp för om jag misslyckas, utan det påverkar ju hela familjen. Man kan få prestationsångest för mindre, särskilt med mitt track record vad gäller studierna.Så känner jag också ibland, vad sjutton har vi gett oss in på som skaffar ett tredje barn Men nu är det ju liksom bara att fortsätta på den redan inslagna banan