Sv: Höstföräldrar 2012
super spännande, nu verkar det inte vara långt kvar tills bebis är ute. Hoppas allt går bra nu
super spännande, nu verkar det inte vara långt kvar tills bebis är ute. Hoppas allt går bra nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med... Var inne igår och fick en sovdos, och har fått sova hyfsat inatt. Men nu känns det som att det avstannat lite...
Jag med... Var inne igår och fick en sovdos, och har fått sova hyfsat inatt. Men nu känns det som att det avstannat lite...
Det sägs att om man har lång latensfas har man ofta lite kortare förlossning, det stämde för mig i alla fall, vi åkte in klockan nio och då var jag två cm öppen, och också!
Vad bra att du fick en sovdos, det är guld värt att få sova! Min latensfas höll på i fem dagar, jag lider med dig, för det är verkligen asjobbigt att ha ont så länge. Det sägs att om man har lång latensfas har man ofta lite kortare förlossning, det stämde för mig i alla fall, vi åkte in klockan nio och då var jag två cm öppen, och nio timmar senare föddes bebisen, och det är ju ganska raskt för att vara första gången, särskilt som jag krystade i 90 minuter. Så jag håller tummarna för att det blir så för dig också!