Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med, nu går tiden jättefort tycker jag, mer än halvtid nu. Funderar en del på hur sjutton det ska gå med allt, hur det ska bli att vara förälder och så...
Giovanna och fraggel_tess: Min erfarenhet är att det är otroligt mycket roligare och enklare att vara mamma än att vara gravid, så jag skulle snarare se det som att det är då det roliga börjar, graviditeten är mest en trist uppstartssträcka. Givet att man får en frisk bebis (vilket ju de allra flesta ju får) så är bebisar rätt självinstruerande, och rätt enkla i början utan större behov än närhet, mat och ren blöja, sen blir de lite avancerade vartefter man blir varm i kläderna som förälder. En ettåring är mycket mer avancerad att ta hand om än en nyföding, men då har man ju haft ett år på sig att öva.
Det där får stå för dig kan jag säga
Med anknytningsproblem, kolik och sömnproblem tyckte jag att spädbarnstiden var det värsta, det blev lättare sen när hon kunde förmedla mer vad hon ville och så. Det blev också väldigt mycket roligare när hon blev äldre.
Jag njuter i fulla drag av att vara gravid, men så lider jag inte av nåt annat än en jävlig foglossning (ännu) heller. För mig är det inte alls nån uppfartssträcka utan underbart
Vi har varit iväg idag och tittat på vagnar. Gah vilken djungel! Vet ju att jag vill ha en kombivagn i alla fall med fyra hjul. Det känns nästan som att köpa bil...Limited edition och tillval hit och dit!