Var ett par år sedan vi gav HorseHage till våra hästar (var även återförsäljare). Hade aldrig några problem med dåliga balar då, så var supernöjd. Nån bal hade det blivit ett hål i, men dom blev utbytta direkt så det sköttes bra då. Blev dock lite dyrt när hästarna blev fler, annars hade jag inte slutat med det.

Kan kanske bero på olika producenter då. Eller som sagt otur det året - jag gav bara ett år. Byta balar blev ogörligt iom långt till ÅF.

Liknande trådar

Hästvård Min lilla E får man numera (nåja sen ett tag) klassa som hosthäst. Det knepiga är när han får hostan. Sedan ett par dagar har vi en...
Svar
2
· Visningar
1 280
Senast: Roheryn
·
Hästvård Min häst står på boxvila i sex veckor efter en operation av griffelbenet i förra veckan. För några dagar sedan började han hosta då och...
2
Svar
23
· Visningar
2 735
Senast: emptyrings
·
Hästvård Kadde har oroväckade nog börjat hosta. Något som han aldrig gjort förr mer än när man börjat rida honom efter att han har stått ett tag...
Svar
10
· Visningar
1 593
Senast: Varmblod90
·
I
Hästvård Mitt sto på 21 år har hosta. Jag har inte haft henne så många månader och hon går här som sällskapshäst. Är lite fundersam om det...
Svar
9
· Visningar
978
Senast: FTW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama