Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nån som vill ha min dressyrwelshhingst Harpunen? :D Annars får han nog åka och beta hos Gisela lite senare idag. https://www.horsereality.com/horses/387896/hapusrwydd
Varför har jag aldrig betäckt med honom? Gah!
Jag tror han skulle passa mina töser jättebra men jag ska egentligen inte hålla på med Welshar...

Jag kan nog fixa ledig plats åt honom, men han får nog inte vara kvar så länge då. Bättre om någon annan bukeare vill ha honom.

Varför har jag aldrig betäckt med honom? Gah!
Jag tror han skulle passa mina töser jättebra men jag ska egentligen inte hålla på med Welshar...

Jag kan nog fixa ledig plats åt honom, men han får nog inte vara kvar så länge då. Bättre om någon annan bukeare vill ha honom.
Du får jättegärna ta honom! :) Hur länge han får stanna spelar ingen roll - du kan utan att skämmas skicka vidare eller pensionera när du är ”klar”. :p

Ni vet dom där fölen som hade varit helt perfekta om de bara varit de andra könet? Vad en än vill ha liksom. Jag tycker alltid att de är så svåra att pensionera :meh:

@inverterad går det att få ett besök hos Shehzaad?

och när jag pratar araber - säkert att ingen vill ha Aa Nekhtou (1VG10G1A GP 677 Racing:307 Endurance:288)eller Blazing Glory(2VG9G1A GP 681 Racing:296 Endurance:291)? Känns så tråkigt att behöva pensionera :cry:
De har varsitt A men hos Aa Nekhtou har det försvunnit på alla tre avkommorna.

@Murray, fick precis ett PRE-sto till ledigt som gärna dejtar Tito när det passar dig. Är inne en stund till, sen ska jag ut med hundarna. Hur hittade ni dem, förresten? Gick igenom alla vuxna PRE?

Om nån vill ha in flax bland sina trakehners så finns den här trakhingsten för HRC-pris:
Flaxfux och med okej hoppoäng (395 tror jag). 736 i total-GP.
https://www.horsereality.com/horses/850086/nereus-81894

Hans pappa finns till förfogande skitbilligt (flaxbärare), 740 i GP och 406 i hoppning.
https://www.horsereality.com/horses/540764/Temerarious-EZ

Narcissa eller Ranger är garanterat bärare, Narcissa finns på båda sidor hos flaxfuxen, så relativt stor sannolikhet att det är hon, men kan såklart vara Ranger och nån annan också (eller nån mer än bara Narcissa). Men man kanske har koll på vilka bärarna är redan? Inte hängt med i sånt. :p

@Murray, fick precis ett PRE-sto till ledigt som gärna dejtar Tito när det passar dig. Är inne en stund till, sen ska jag ut med hundarna. Hur hittade ni dem, förresten? Gick igenom alla vuxna PRE?
Självklart!
Har du hunnit iväg? Kommer vara online lite sporadiskt, så om du har discord brukar jag kan se det snabbare. 😊

Du får jättegärna ta honom! :) Hur länge han får stanna spelar ingen roll - du kan utan att skämmas skicka vidare eller pensionera när du är ”klar”. :p
+ @crazyrabbitlady Han får gärna flytta hem till mig istället för pension sedan. :) Jag måste storrensa i mitt stall, och skulle behöva få in lite nytt blod för att öka motivationen att spela igen. Men när @crazyrabbitlady är klar med honom så köper jag honom gärna. :)

Jag har fått så tråkiga föl på sistone :( Tillräckligt bra för att slänga ut på marknaden, men inte riktigt tillräckligt bra för att jag ska vilja ha dem själv.

Förstår att begränsningen kommer, lite surt att det är just nu när jag har kaos i stallet och inte orkar gå igenom alla föl som kommit senaste månaderna.. :p

En fråga. Är det 200 stallplatser man kan ha som max? Känns lite dumt om det finns ett max antal som man sen inte får gå över om det är så, skulle föredra om man kunde ha fler stallplatser då för fler hästar..

Jag har nu kollat och jag måste göra mig av med 20 hästar. Jag har redan 16 hästar till salu så det här blir ju lättare än jag trodde :up:

Förstår att begränsningen kommer, lite surt att det är just nu när jag har kaos i stallet och inte orkar gå igenom alla föl som kommit senaste månaderna.. :p

En fråga. Är det 200 stallplatser man kan ha som max? Känns lite dumt om det finns ett max antal som man sen inte får gå över om det är så, skulle föredra om man kunde ha fler stallplatser då för fler hästar..
Japp, det är 200.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 144
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka