Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Letat normans med bläs på foundation i Afrika och sydamerika ikväll.. Går det inte hitta såna med vettig confo? Det enda "bra" jag kom över hade 2VG och resten G, men de flesta hade mestadels A och/eller BA. Vart sjutton ska man leta?

Funderar på att ta bort FT som betalningsalternativ på mina hingstar. Hur många kan man rimligtvis behöva? Har över 300 nu och den enda ras jag är intresserad av i framtiden är nog engelska fullblod. Dessutom har jag ont om stallplatser...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 145
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka