Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du får göra som jag. Svära lite och träna kraken. Tävlingar blir det inga alls för min dam (skulle gått hoppning och jag fick hjärnsläpp)
Haha det var ett medvetet val! Hon var totalt usel i alla andra grenar, så vi får väl se hur hon hävdar sig.

Övriga har jag mest kastat in i lite grenar här och där och en hel del i slasktratten reining. Och nu har jag betäckt ett helt gäng. Ingen aning om vad jag gör med dessa knabbar känner jag...

YES! Vi har en till nästan icke-inavlad (Yavuz finns i stamtavlan två gånger, grr) rabicano-hingst i bukefamiljen. Mango där också, men lite andra gener för övrigt.

https://www.horsereality.com/horses/1031257/foal-doe-1031257

@Riru, vad tycker du är ett ok DP-pris för honom? Han är ju inte särskilt inavlad om man jämför med en del andra rabicanohingstar, men som sagt, han har Yavuz två gånger. Vill ligga på ett schysst pris i förhållande till de andra bukehingstarna.

YES! Vi har en till nästan icke-inavlad (Yavuz finns i stamtavlan två gånger, grr) rabicano-hingst i bukefamiljen. Mango där också, men lite andra gener för övrigt.

https://www.horsereality.com/horses/1031257/foal-doe-1031257

@Riru, vad tycker du är ett ok DP-pris för honom? Han är ju inte särskilt inavlad om man jämför med en del andra rabicanohingstar, men som sagt, han har Yavuz två gånger. Vill ligga på ett schysst pris i förhållande till de andra bukehingstarna.

Någonstans mellan 150 och 350, bra svar va :laugh: Alltså jag vet inte ens om mitt pris är ok för en icke-inavlad.

Mina första Raimundo (PRE) avkommor har börjat trilla in och titta på denna tex :love:
85-82-81 för dressyr och 7VG 3G+ (inkl VG canter och G+ galopp)
Raymon
Men vad ska jag med såhär många hingstar? :nailbiting:

@Trott, finns det möjlighet till HRC pris på Ubdi? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 145
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18