Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ena hästen är silversvart och andra silvergulsvart. När de två anlagen finns tillsammans så blir det annorlunda än var för sig.
Det tar inte bort silvret, däremot interagerar de två blekande anlagen med varandra på ett sätt som gör att det blir mer färg i man och svans. Här har du bild på en riktig silvergulsvart.Okej, men vad betyder det liksom? Tar det gula bort "silvret" från manen och svansen? Även om den har ett stort Z? Jag trodde att dom stora bokstäverna alltid var synliga nämligen.
Det tar inte bort silvret, däremot interagerar de två blekande anlagen med varandra på ett sätt som gör att det blir mer färg i man och svans. Här har du bild på en riktig silvergulsvart.
Jämför med den här som är gulsvart, så ser du att silvret tydligt påverkar färgen, även om det inte blir "klassiskt silver", utan låter det gula träda fram mer.
Japp, men färgen kan variera en del beroende på övriga inblandade anlag. En silvergulbrun är ljusare, t.ex. Dock ser fölen (silvergulsvarta) ut som silversvarta föl, det gula kommer mer med åldern.När man ser det sådär så syns det ju faktiskt.
Jag tror att jag har fått fram någon CR med väldigt ljus hårrem, som också haft Z. Hittar ingen nu bara för det, och har inte sparat någon till vuxen ålder så jag vet inte riktigt hur dom ser ut som "färdiga", men är det samma med dom då - att manen och svansen blir ytterst lite ljusare och inte sådär silvriga?
Wow!!!Trakehnerhingstföl efter Whydah, 90, 95, 90 i dressyr, 2 VG och isabell!
https://www.horsereality.com/horses/1029294/
@Murray
Fixar@Murray, har ett sto ledigt som gärna tar en dejt med Tito. Och så hon som ville träffa Raimundo.![]()
Fixar
Tillägg till ovan: jag har mailat en massa Preciosa-stoägare, så hade uppskattat om någon ev planerar att göra något liknande kollar med mig vilka ston, så vi inte råkar maila om samma. Tack![]()
Den här rabicano Akhal-Teke ligger ute för bara 6500 hrc nu https://www.horsereality.com/horses/1023636/
Jag ska väl egentligen inte gnälla då jag har en för 100hrc på NL. Men ja, det känns rätt surt med tanke på allt jobb, resurser och tid som ligger bakom.
Ja. Den låg tidigare för 10 ft och dp priset, vet inte egentligen varför den kan vara så billig.Jag ska väl egentligen inte gnälla då jag har en för 100hrc på NL. Men ja, det känns rätt surt med tanke på allt jobb, resurser och tid som ligger bakom.
Ja. Den låg tidigare för 10 ft och dp priset, vet inte egentligen varför den kan vara så billig.