Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ni sett det här? Så himla gulligt gjort tycker jag. Sedan kan ju newbie-konton ibland vara fejkade så klart men ändå. Väldigt fint gjort. Man kanske skulle testa något liknande i stället för att pensionera ibland.

https://www.horsereality.com/horses/974875/for-a-newbie

Från säljarens profil:

NEWBIE HORSES!

All horses named "♥ For A Newbie" are reserved for newbies. They can be adopted for 1HRC via private trade by anyone who has been playing for 3 weeks or less and/or is lvl 35 or lower. Just shoot me a PM!

Jag trodde jag hade slutat betäcka min ston? Hur sjutton kan jag då ha åtta stycken klara för UL idag :o :D
Men jag kan iallafall inte klaga på utfallet:

32735

Har ni sett det här? Så himla gulligt gjort tycker jag. Sedan kan ju newbie-konton ibland vara fejkade så klart men ändå. Väldigt fint gjort. Man kanske skulle testa något liknande i stället för att pensionera ibland.

https://www.horsereality.com/horses/974875/for-a-newbie

Från säljarens profil:

NEWBIE HORSES!

All horses named "♥ For A Newbie" are reserved for newbies. They can be adopted for 1HRC via private trade by anyone who has been playing for 3 weeks or less and/or is lvl 35 or lower. Just shoot me a PM!
Hen är supergullig. Skrev privat på discord till mig när jag efterlyst en bra dressyrhingst och när jag nämnt att jag försöker få fram lite bra sw1-hästar reserverade hen en ganska bra åt mig direkt (for 1 whole hrc) och erbjöd mig att betäcka med hens privata stud som inte ligger uppe "as a thanks for being nice" :love:

Hen är supergullig. Skrev privat på discord till mig när jag efterlyst en bra dressyrhingst och när jag nämnt att jag försöker få fram lite bra sw1-hästar reserverade hen en ganska bra åt mig direkt (for 1 whole hrc) och erbjöd mig att betäcka med hens privata stud som inte ligger uppe "as a thanks for being nice" :love:

Jag skrev till hen och talade om att jag blev så glad över att se hennes initiativ och att jag ska se om jag kan göra liknande framöver och då svarade hon att de håller på att sätta ihop en lista över användare som vill vara med och hon skulle höra av sig när det var klart så kunde jag bestämma om jag ville vara med. Hon var verkligen supertrevlig.

Okej, jag vet att han (NL) är bara svart men det är något speciellt med en helsvart knabbe ändå :love: Och han har åtminstone 240 GP för dressyr, alltid något!

Jag har dock en knabbe vars bästa gren är hoppning, 314 i total GP, det är nog inte jättebra. Men intressant!

Nu vänder jag mig till er som kan det här med färger och färggenetik.

Vad kallas den HÄR färgen? Och jag ser ju att det finns med ett Z men varför blir inte manen och svansen som på den HÄR?

Okej, men vad betyder det liksom? Tar det gula bort "silvret" från manen och svansen? Även om den har ett stort Z? Jag trodde att dom stora bokstäverna alltid var synliga nämligen.
Ena hästen är silversvart och andra silvergulsvart. När de två anlagen finns tillsammans så blir det annorlunda än var för sig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 145
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka