Är du inne nu?Jag har två ston som gärna vill dejta honom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du inne nu?Jag har två ston som gärna vill dejta honom![]()
100 dp kan du få, men ja, ibland är det långt mellan gångernaAlltså, jag ha för mig att man kan få DP för att man blir day champion, eller har jag drömt det? Både jag och dottern får bara HRC eller någon enstaka WT.![]()
Fördelningen är ungefär 70 % 500HRC, 10 % 100DP, 10 % 1WT och 10 % 1FT.Alltså, jag ha för mig att man kan få DP för att man blir day champion, eller har jag drömt det? Både jag och dottern får bara HRC eller någon enstaka WT.![]()
Yes, är du kvar?
Är du inne nu?
Jag har nog missat, men kommer knabstruper finnas vilda? Och vart i så fall?
Okej tack för svar!De kommer endast finnas som foundations, som med de flesta andra raserna i spelet.
@Murray@MoaBe Visst skulle jag påminna dig om att jag ville betäcka med en hingst?Måste dubbelkolla vilken
Jag ska lägga mig om 10 min typ, så jag taggar er båda imorgon igen om ni inte skulle ha tid nu.
Min avelsplan för rabicano har ändrats en del så även om jag vill behålla dessa hästar så kommer jag inte ha någon användning av dem. Så tänkte se om någon annan är intresserad.
ahkeep Arabstoföl GP657 5VG 4G+ Basim x Samiha
test-rc Arabhingstföl GP661 1VG 4G+ e:Laurus Nobilis u:sto med El-Marees som förälder så planen var att testa denna om den bär på rabicano. Men någon annan rabicanoavlare kanske är sugen?
adhafera-x Återigen, efter många försök att skicka iväg.. Arabsto 12G 5G+ Ger Canter+, Stjärna och Proven. Max tränad i endurance (CEI 4) Har nu fått två ston efter henne som jag är jättenöjd med men ändå ska det vara så svårt att skicka iväg![]()
Jag tar gärna det första stofölet. Och, har du tid med en betäckning med fd Foal Doe? (Sorry sitter med telefonen och minns inte hans namn![]()
Ska jag ändra nu?![]()
Bara hör av dig då det är dags.Justja, jag betäckte med annan hingst. Kom på att dom stona inte skulle betäckas med "ickerabicanos". Men kommer kanske åldra upp någon/några bärare jag gärna vill använda din hingst på. Men jag säger till igen i så fall.
KL.
Är det dags att dra en massa plåster kanske inför imorgon...