Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara hör av dig då det är dags.
Kommer troligen göra mig av med El-Marees stoet efter nästa föl (om det är något att ha) fundera på om du är intresserad

Jag håller på att dra plåster nu :crazy:

Jag har tyvärr ändrat min avelsplan och kommer inte testa fler hästar, jag står still i avlandet och jag avlar hela tiden "baklänges" känns det som. Så fort jag får ett ok sto så måste jag oftast avla med en skithingst och det blir aldrig något av det.
Så kommer avla mina bärare med vanliga hingstar hela tiden istället, men bara spara dom som får med sig genen. Vet inte om det är osmart och kommer ta ännu längre tid men jag får iaf använda fina hingstar :laugh:

Jag med, men det går inte så bra :arghh:

@Iamia Jag lovade ju att ta hand om honom, men jag vet inte om jag kan avvara boxplats åt honom så länge till. Använder honom inte själv i avel och jag har inget större behov av tävlingshästar längre. Vill du köpa tillbaka honom? altyjab-x
Eller någon annan?

Jag verkar ha dålig lycka med Hesperagrion @Iamia. Stoet kastade igen + ännu ett sto. Kan jag få testa igen?

@MoaBe Visst skulle jag påminna dig om att jag ville betäcka med en hingst? :p Måste dubbelkolla vilken ;)

Jag ska lägga mig om 10 min typ, så jag taggar er båda imorgon igen om ni inte skulle ha tid nu.
Fortfarande där?

@Iamia Jag lovade ju att ta hand om honom, men jag vet inte om jag kan avvara boxplats åt honom så länge till. Använder honom inte själv i avel och jag har inget större behov av tävlingshästar längre. Vill du köpa tillbaka honom? altyjab-x
Eller någon annan?
Det är lugnt. Han har ju ändå blivit lite utdaterad vid det här laget. :)

Vad tycker ni 1FT är värt i DP? generellt känner jag att 1 FT mot typ 10DP men samtidigt känns det lite skitsamma om jag inte kan få ut mer :p är 25dp per ft rimligt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka