Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min LaFerrari fölade idag och det blev rätt fint resultat. 747GP, 421 för hopp, isabellskäck :love: https://www.horsereality.com/horses/835241/
Retligt A på canter, så jag vet inte om han är värd att behålla, jag behåller ju bara hingstar om de får någon användning. Men han borde väl vara rätt intressant för färgavlare och om någon har ett sto som lämnar starkare på canter? Fin är han iaf :laugh:

Sen fick jag en fin akhal-teke, 332 i Endurance och 4VG. Verkade som alla alleles hamnade rätt den här gången, synd att det inte blev ett sto bara: https://www.horsereality.com/horses/835201/

Vad tycker ni 1FT är värt i DP? generellt känner jag att 1 FT mot typ 10DP men samtidigt känns det lite skitsamma om jag inte kan få ut mer :p är 25dp per ft rimligt?

20 DP typ om man avrundar priserna som går mellan spelare, tror jag.. :p Men sen beror det väl på efterfrågan, just nu kanske folk är villiga att betala DP för FT med tanke på Knab så då kanske du kan ta lite mer?

Min LaFerrari fölade idag och det blev rätt fint resultat. 747GP, 421 för hopp, isabellskäck :love: https://www.horsereality.com/horses/835241/
Retligt A på canter, så jag vet inte om han är värd att behålla, jag behåller ju bara hingstar om de får någon användning. Men han borde väl vara rätt intressant för färgavlare och om någon har ett sto som lämnar starkare på canter? Fin är han iaf :laugh:

Sen fick jag en fin akhal-teke, 332 i Endurance och 4VG. Verkade som alla alleles hamnade rätt den här gången, synd att det inte blev ett sto bara: https://www.horsereality.com/horses/835201/
421 för hopp är absolut värt att behålla trots A! Min med 416 och A på hindquarters har dragit in närmare en miljon under kort tid. Finns fortfarande få bra hopphingstar.

Tror jag skippar det försöker minska ner antalet A-T så Murray får gärna ta henne.
(Minskningen går åt H-vete)

Min går riktigt bra tror jag, har inte skickat iväg några ännu då jag tänkte vänta lite till och se om det fanns något intresse här bland dom, annars känns det som att jag markerat halva stallet för pensionering :laugh: Har dock inte pillat något bland cobbarna och quarter, det bara går inte. PRE känns som jag vill skicka iväg allihop förutom typ två som jag har till utställningarna, men samtidigt hade jag ju planerat leta rätt på rabicano där..

421 för hopp är absolut värt att behålla trots A! Min med 416 och A på hindquarters har dragit in närmare en miljon under kort tid. Finns fortfarande få bra hopphingstar.
Jamen gud, jag använde ju dessutom din hingst, tänkte inte så långt :rofl: Kan han dra in ens hälften av vad din gör så blir jag supernöjd! :up:

Har rensat rätt friskt, hade 74/69, nu har jag 62/69 (eg 61, men har budat på en häst). Inte för att jag vet säkert om jag kommer köpa knabbar men det visar sig :p

Jamen gud, jag använde ju dessutom din hingst, tänkte inte så långt :rofl: Kan han dra in ens hälften av vad din gör så blir jag supernöjd! :up:
Haha, jag kommer definitivt att knacka på när jag har ett ledigt sto! Problemet är att de är rätt långt från din än så länge. De ligger runt 400 och skvalpar... Men din har inte Artaxerxes/Amiro i stammen så då går det ju att kombinera!

Nu har jag tokrensat och halverat hästantalet, redo för knabbar! Synd att jag använt upp typ alla FT men på 16 inköp borde nån vara hyfsat bra/ha kul färggener.
Kl 9 skulle de stänga sidan? Hur länge tror ni att den kommer ligga nere?

Framför allt med 80+ på acceleration och 70+ på sprint. Det har min gula, men snäppet lägre siffror i övrigt och inte skäck. Också ett A i confon, och han drar in DP på betäckningar. Och då pratar vi 738 i GP och 405 i hoppning...

Min går riktigt bra tror jag, har inte skickat iväg några ännu då jag tänkte vänta lite till och se om det fanns något intresse här bland dom, annars känns det som att jag markerat halva stallet för pensionering :laugh: Har dock inte pillat något bland cobbarna och quarter, det bara går inte. PRE känns som jag vill skicka iväg allihop förutom typ två som jag har till utställningarna, men samtidigt hade jag ju planerat leta rätt på rabicano där..
Jag är så sugen på den där flax-rabicanon... Vete17 vem jag ska skicka ut bara :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna