Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ett mustangsto som jag har haft jävligt länge. Hon har bara 602 i GP, 3VG9G men hon har DD. Jag har försökt och försökt och försökt att få ett sto från henne som är lite bättre men det har inte gått. Hon har fått trevliga hingstföl som jag dessutom avlat vidare från med andra ston då men jag VILL verkligen ha ett sto från henne som kan ersätta. Idag föddes första stofölet (av 9 totalt) och på pappret iaf inte sämre än mamma. DD, GP 604, 3VG9G meeeen... nästan alla G är - istället för + som hos mamma :down:

Men mamman är nu Proven iaf för fölis fick stjärna på sina 3 första utställningar. Det är nåt det.

@Riru en liten varning i all välmening kan nog vara smart att bestämma ett exakt klockslag för betäckningar
30312

Jag har kärat ner mig i bilderna på knabbarna som kommer snart, så jag tänker börjar med en andra ras när de dyker upp. Men jag vill inte ha fler hästar, så därför rensar jag nu lite bland mina oldies.
Någon som är intresserad? Dessa kan flytta ut nu:
30316

Fler kommer.

Är det den fina welshhingsten du åldrade upp? Jag har en känsla av att uppåldrade hästar kan få en dipp i utställningsresultaten tills man hunnit ikapp lite med träning o dyl. Har haft den känslan måååånga gånger. Vet inte om det ligger något i det, men det är så det känns. :p
Ja, precis! Okej, då får jag väl träna upp honom lite grann innan jag försöker ställe ut honom igen. :( (Fast jag tycker ÄNDÅ inte att det borde göra så stor skillnad... :mad: Dumma pixeldomare som inte har koll!)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka