Till!Säg bara till![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till!Säg bara till![]()
JappAbsolut! Passar det nu?
TackAbsolut! Passar det nu?
Ehm, är du medveten om att du precis betäckte stoet med hennes pappa?
NeeejEhm, är du medveten om att du precis betäckte stoet med hennes pappa?![]()
Haha anade det, namnet lät lite väl bekant när jag såg notisen, så jag blev lite fundersam där...Neeejfår hoppas att hon kastar... Jag kollade så mycket på siffror så jag missade det helt
![]()
Bara för att jag klagade så har pållen skärpt till sig och har nu fått sin stjärna. Det såg lite mörkt ut ett tag när han fick tre 79-poängsresultat i rad, men nu har han varit uppe i hela 85,4, vilket känns lite rimligare.Jag måste erkänna att jag tappar suget helt när en häst med 7 VG och 5 G (alla bästa meningarna utom två) inte ens kan komma upp i röd rosett på utställningarna, och blir slagen av hästar som har låååångt färre VG och även An i sina confos, samt många svaga Gn. Jag fattar att det finns spann inom varje "betyg," men jag tycker inte att en häst med 7 VGn, 3 G+ och 2 G ska ha problem att komma upp i 80 % på en utställning.Då känns det som att något har gått väldigt fel. Och ja, hästen är omhändertagen och har grimma.
Ibland har man mer än lovligt mycket otur med RNG i showernaBara för att jag klagade så har pållen skärpt till sig och har nu fått sin stjärna. Det såg lite mörkt ut ett tag när han fick tre 79-poängsresultat i rad, men nu har han varit uppe i hela 85,4, vilket känns lite rimligare.![]()
Men alltså. Vad slarvig jag har blivit.Ja hon är bäst!Som sagt, jag har hittat en med 319, men med ett A. Men det är kanske värt att chansa... Kanske dyker upp nån bättre till nästa omgång...