Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill EGENTLIGEN bara ha blacka hästar. Jag lovar. Och denna tösen ÄR black, dubbelt upp till och med. Det är bara dubbla Cream-anlag ovanpå. :love:

30350

Jag måste erkänna att jag tappar suget helt när en häst med 7 VG och 5 G (alla bästa meningarna utom två) inte ens kan komma upp i röd rosett på utställningarna, och blir slagen av hästar som har låååångt färre VG och även An i sina confos, samt många svaga Gn. Jag fattar att det finns spann inom varje "betyg," men jag tycker inte att en häst med 7 VGn, 3 G+ och 2 G ska ha problem att komma upp i 80 % på en utställning. :( Då känns det som att något har gått väldigt fel. Och ja, hästen är omhändertagen och har grimma.
Bara för att jag klagade så har pållen skärpt till sig och har nu fått sin stjärna. Det såg lite mörkt ut ett tag när han fick tre 79-poängsresultat i rad, men nu har han varit uppe i hela 85,4, vilket känns lite rimligare. :up:

Bara för att jag klagade så har pållen skärpt till sig och har nu fått sin stjärna. Det såg lite mörkt ut ett tag när han fick tre 79-poängsresultat i rad, men nu har han varit uppe i hela 85,4, vilket känns lite rimligare. :up:
Ibland har man mer än lovligt mycket otur med RNG i showerna

Ja hon är bäst! :love: Som sagt, jag har hittat en med 319, men med ett A. Men det är kanske värt att chansa... Kanske dyker upp nån bättre till nästa omgång...
Men alltså. Vad slarvig jag har blivit. :banghead: Åldrade upp fina arabstoet och betäckte glatt med hingsten ovan. SEDAN kollade jag stamtavlan. Lite mycket Florence där. Nu kommer han att finnas en gång i andra och en gång i tredje led. Kunde varit ändå värre kanske, men nej, inte helt ok. Gjorde ju typ samma sak häromdan också... Näpp. Skärpning på mig! :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka