Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha jag köpte endast tävlingshästar för alla pengar jag hade+sparpengar och allt jag tjänade och slängde in på tävlingar så fort det gick. Sen när jag tyckte jag hade så jag kunde nöja mig så drog jag ner på tävlingshästar och köpte avelshästar.
Har du tips på hur man hittar bra tävlingshästar? Jag gjorde ju misstaget att köra rakt in i avel och har aldrig rört vid tävlingarna egentligen, så jag vet ju inte så mycket direkt.
Vill du ha ett litet bidrag att komma igång med? Så blir det lite enklare och roligare i början kanske :D
Det hade varit jättesnällt och definitivt uppskattat! :)

Har haft fullt upp med real life-hästar de senaste dagarna men har i alla fall hunnit få ett litet stoföl med fina siffror efter Vibration https://www.horsereality.com/horses/818534/zoo-tycoon ! Känner mig lite ofin att komma med en lista så här men jag har inventerat mina ston och ber snällt om HRC-pris på

@Elin_B - två ston för Chromagrion

@Murray tre :o ston till Moomin och ett till Vibration (vill se om jag kan få ett föl till med lika bra siffror)

@Mistimed ett sto till EmLar

:bow: :bow: :bow:

Givetvis! Är du inne? :)

Har du tips på hur man hittar bra tävlingshästar? Jag gjorde ju misstaget att köra rakt in i avel och har aldrig rört vid tävlingarna egentligen, så jag vet ju inte så mycket direkt.

Vad heter du? :) Om du köper någon dålig häst och lägger upp den på auktion så kan jag komma med ett generöst bud :D

För sydamerika vid den tiden så kunde jag köpa vilket skräp som helst, för det var nästan bara jag som tävlade över huvud taget :o Så jag sökte på specifika grenar och köpte dom billigaste hästarna jag kunde hitta och kollade så de var hyfsat utspridda mellan nivåerna.
Men för konkurrens så är det nog inte så lätt.

Vad heter du? :) Om du köper någon dålig häst och lägger upp den på auktion så kan jag komma med ett generöst bud :D
Liw heter jag! Fixar det. ;)
För sydamerika vid den tiden så kunde jag köpa vilket skräp som helst, för det var nästan bara jag som tävlade över huvud taget :o Så jag sökte på specifika grenar och köpte dom billigaste hästarna jag kunde hitta och kollade så de var hyfsat utspridda mellan nivåerna.
Men för konkurrens så är det nog inte så lätt.
Vilken lyx du hade haha. Jag får nog liiite nogrannare då, men det lär ju vara betydligt lättare än i Europa i alla fall.

:)
Jag tror säkert det finns en del tävlingshästar här som folk kan släppa. Jag har själv skeppat en hel radda till Gisela nyligen. Om du har tomma platser skulle jag fylla dem med tävlingshästar som du sedan säljer/pensionerar allt eftersom du får föl värda att behålla.

Jag har flera hästar som jag kan släppa så snart de fölat som drar in en del pengar i Europa.

Starta bara med färdigtränade hästar (100% på respektive nivå, dvs alla rutor fulla samt 100% fitness och affection) och sätt på dom den bästa utrustningen (Supreme) när du har råd att köpa den.

Jag satt och klickade i ridskolan för att ha råd med anmälningsavgifterna till en början men har man ett gäng hästar lossnar det rätt snabbt!

Haha herregud... Kikade in på foundation av nyfikenhet och överst låg ett Nelaira-sto. Köpte av bara farten. Why? Ska ju inte hålla på med A-Ts.

Är bärarna official nu? Funderar på om jag kan kasta ut henne på market som possible rabicano carrier.

Bifogade filer

• Screenshot_20190524-215150.webp
    Screenshot_20190524-215150.webp
    58,6 KB · Visningar: 13
Haha herregud... Kikade in på foundation av nyfikenhet och överst låg ett Nelaira-sto. Köpte av bara farten. Why? Ska ju inte hålla på med A-Ts.

Är bärarna official nu? Funderar på om jag kan kasta ut henne på market som possible rabicano carrier.
Har du discord? Det är en som söker ett sådant sto så...

Hahaha.... Fick ett föl efter min rabicano hingst nu för att jag ville testa ett sto, men stoet är skimmel G/g och gissa. Jadå, fölet fick skimmelgenen :rofl:

Hahaha.... Fick ett föl efter min rabicano hingst nu för att jag ville testa ett sto, men stoet är skimmel G/g och gissa. Jadå, fölet fick skimmelgenen :rofl:
Åldrade upp den (då det är ett sto och jag är för otålig :angel:) men nope, ingen rabicano. Drats.

Åldrade upp den (då det är ett sto och jag är för otålig :angel:) men nope, ingen rabicano. Drats.
Men hon är definitivt bärare nu. Vet dock inte vad jag ska göra med henne.... eeeeeh. Hmm.

Äh. Lade ut henne och min nya rabicano bärare hingst för 10k styck så får jag se om det kommer bud :p Tipsa folk om ni har tillgång någonstans gärna ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 141
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilken vagn?
  • Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCIX