No problemWell, det lilla jag tar in tävling så är det ju hoppning. Och det är bara på nivån att jag kollar de jag skickar på spa och behåller de som har 380+ i hoppning som tävlingshästar. Inge kul med dressyr när man inte kan mäta sig med Trak.
Jag lutade åt Kelpacitus eftersom jag jobbar mer med confo än med tävling, men blev osäker då den andras dressyrsiffror var så bra. Så ja, det får nog bli han ändå. Tack!
Nä jag vet, senast jag kollade var inte hans ungar så mycket att hurra för confomässigt heller om jag minns rätt.Men han har ju ändå högre confo än andra hingstar med hög GP, även om flera VGn säkert är rätt svaga. Hoppas att det ska kunna falla ut rätt bra med de ston jag har som har starkare confo dock. Vi får se hur det ser ut, mitt favvosto väntar en unge efter honom om 4 dagar. Hon har två sen innan och har ärvt ner sina 5 VGn varje gång (Anthology som far till dem, så ingen hingst med hög confo heller). Inte helt omöjligt att hon får en dejt med Moomin sen dock.
Men åh andra sidan, Moomin har inte ens Star predikat...![]()
Ja, det låter som en bra kombo. Han får troligen också lite confo-svaga ston säkert som gör avkomme-listan lite tråkig. För mig är GP och gren-GP mycket viktigare även om jag väldigt sällan använder någon hingst med An.
Haha, det är sant men skyller på att han bara är några dagar gammal fortfarande