HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gärna :) surfar via mobilen och det är lite bökigt att jämföra hästar man inte äger, så du får gärna välja något spännande och dressyr-starkt :)
Inioluwa är pappa till fölet (jag hoppades få en bättre RN/TO avkomma än mamma :p ). Så om du inte vill ha ett helsyskon så kanske:
Illusion, Rhythm eller Tahoe (chans för TO/RN också). Om du vågar satsa på hoppning och vill höja confo är ju Google ett alternativ.

29221

:nailbiting::eek:

@Mistimed Nu är han star:ad ;) med 83+ :D :D

Vet inte om jag tycker det är så kul på NL servern. Det är så få hästar på utställningarna (någon som vet hur många det måste vara?) så ingen bli DC och man vinner dressyrtävling med en häst som är tränad till 20% på nivån och utan utrustning.

Vet inte om jag tycker det är så kul på NL servern. Det är så få hästar på utställningarna (någon som vet hur många det måste vara?) så ingen bli DC och man vinner dressyrtävling med en häst som är tränad till 20% på nivån och utan utrustning.

Måste vara 10 anmälda.
Och ja det är trist om man vill spela som på .com. Jag har bara konto där för att inavla då det inte är så kul att fylla stallet med skräphästar när man redan har platsbrist :p

10 stycken
Ja det går långsamt där och jag bidrar inte så mycket. I nuläget försöker jag mest bygga upp ett kapital och få in FT så jag kan köpa hästar. Jag vill försöka få till en vettig Rabicanoavel där på AT men det är svårt iom att det knappt finns hästar att köpa och man lider brist på grundmaterialen för att skapa aveln.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 139
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka