HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom över denna nebulosa om någon skulle vilja testa en hingst med endast Aytac i stammen. Försöker få tag på vuxna hästar med bara Aytac eller Nelaria i stammen men det är inte lätt.. Finns inte tillsalu så har blivit att jag fått gå igenom avkommelistorna och skicka meddelanden igen :laugh:
Natt som jag betäckte med Aphodini är u Aytac.

Haha, vad kul! :D Jo men de verkade ju rätt sugna också när du tillkännagav honom. :D
Ja, flera av deras/de hästar med GP 700+ verkar ha något A eller färre VG (dock är nog Moomins confo inte jättestark men det känns ju iof rätt normalt när han har så hög GP istället). Av de hingstar jag har uppskrivna så ligger han relativt högt på grenspecifik GP för dressyr och hoppning också. Funderat lite på om jag borde höja priset för att han inte ska bli överanvänd men tror det kommer ordna upp sig lite senare när nyhetens behag lägger sig. Vill inte att det ska vara för dyrt heller när enda alternativ är just DP för att 'mindre' spelare ska ha råd också.

Vet du om det finns marknad för studs med GP690+ men 12G (ett gäng G+ så de får sin star pred)? Har fått tre stycken på sista tiden och vet inte om jag ska behålla någon/alla/ingen.

Hoppas du får fina föl! :)

Budade på ett vuxet Nelariasto, spelaren avbryter auktionen. Jag frågar om det var för lågt bud och att jag kan erbjuda mycket högre i så fall. Får frågan om vilken häst jag var intresserad av - ser sen hästen hos Gisela 😑
Den var riktigt dålig. Det är en sak om man avbryter för att man ångrar sig/tycker det är för dåligt betalt men att avbryta och pensionera direkt känns sådär.

Den var riktigt dålig. Det är en sak om man avbryter för att man ångrar sig/tycker det är för dåligt betalt men att avbryta och pensionera direkt känns sådär.

Ja alltså den hade ju minimibud som jag la, varför ha ett sånt om det inte duger. Känns lite skit att missa den hästen iaf.

Gaaah, kan ni hjälpa mig välja vilken hingst jag ska behålla?

Jag har två halvbröder på pappas sida och kusiner på mammas, så deras stamtavla är väldigt lik varandra. Båda är föreslagna till dressyr och jag avlar inte för tävling så har dålig koll på vad som är bäst vad gäller fördelning av gp. En av dem har högre siffror för dressyr (233 mot 240), men den andra har 1VG mer. Och är inte svart. :p

https://www.horsereality.com/horses/649061/l-kelpacitus (693, 2VG)
https://www.horsereality.com/horses/696134/ (694, 1VG)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka