Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!JavisstÄr du fortfarande här?
Jag somna i soffan efter jag kom hem från stallet igår, men är inne nu en stund och sen i princip hela kvällen![]()
Natt som jag betäckte med Aphodini är u Aytac.Kom över denna nebulosa om någon skulle vilja testa en hingst med endast Aytac i stammen. Försöker få tag på vuxna hästar med bara Aytac eller Nelaria i stammen men det är inte lätt.. Finns inte tillsalu så har blivit att jag fått gå igenom avkommelistorna och skicka meddelanden igen![]()
Javisst@Murray Jag har två ston till som gärna skulle vilja träffa Moomin om det går för sig?![]()
JavisstFixar!
Tror han redan fått typ 20 betäckningar förutom dina, varav i princip alla kommer från Aileen och Amberflash.![]()
JavisstFixar!
Tror han redan fått typ 20 betäckningar förutom dina, varav i princip alla kommer från Aileen och Amberflash.![]()
Ja, flera av deras/de hästar med GP 700+ verkar ha något A eller färre VG (dock är nog Moomins confo inte jättestark men det känns ju iof rätt normalt när han har så hög GP istället). Av de hingstar jag har uppskrivna så ligger han relativt högt på grenspecifik GP för dressyr och hoppning också. Funderat lite på om jag borde höja priset för att han inte ska bli överanvänd men tror det kommer ordna upp sig lite senare när nyhetens behag lägger sig. Vill inte att det ska vara för dyrt heller när enda alternativ är just DP för att 'mindre' spelare ska ha råd också.Haha, vad kul!Jo men de verkade ju rätt sugna också när du tillkännagav honom.
![]()
Den var riktigt dålig. Det är en sak om man avbryter för att man ångrar sig/tycker det är för dåligt betalt men att avbryta och pensionera direkt känns sådär.Budade på ett vuxet Nelariasto, spelaren avbryter auktionen. Jag frågar om det var för lågt bud och att jag kan erbjuda mycket högre i så fall. Får frågan om vilken häst jag var intresserad av - ser sen hästen hos Gisela![]()
Den var riktigt dålig. Det är en sak om man avbryter för att man ångrar sig/tycker det är för dåligt betalt men att avbryta och pensionera direkt känns sådär.