Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Länk tack?Huckleberry?
Jag har både HRC och DP på mina hingstar (och FT på Traksen), men av någon underlig anledning är det bara de som har riktigt sunkiga ston som använder DP?Typ ett sto med lågt GP och 4 AV. Händer bara på mina klabbe-hingstar som redan är skitbilliga, 5000HRC är ju inte en förmögenhet för en betäckning direkt.
Sen föredrar jag om folk inte bara kör på DP, för det är så svårt att få in DP utan att casha upp med rl-pengar. Fattige studenten i mig grymtar lite då, speciellt när det drar upp på 400-800DP för en betäckning och ingen LFG.Men, folk gör som de vill, och om det funkar med bara DP för folk så är det ju bara najs för dem
![]()
Ja jag har haft ett par såna .. har inte dyra hingstar. En kostar 3000 HRC el 50 DP. Så var det någon som betäckte två ston med honom och betalade DP bägge gånger. Kollade profilen och hen var typ level 8.... Då fick jag dåligt samvete.Att man betalar med DP i de fallen KAN bero på att man är ny spelare och inte kunnat tjäna pengar än? Så var det för mig innan jag hade kunnat skaffa några hyggliga tävlingshästar och dra in lite cash med![]()
Åh jag tror att jag tittade på honom men tog inte honom då han har bara två områden i GP som han är bättre på än stoet.
Så länk till stoet? Jag har ett par hingstföl också och jag har ändå tänkt åldra upp någon av dem. Eller ta en titt själv i mitt pixelstall!Åh jag tror att jag tittade på honom men tog inte honom då han har bara två områden i GP som han är bättre på än stoet.
Om du är där nu så!@Iamia skulle man kunna få skicka en dam till Alsakar för HRC?![]()
Är här nu om du är kvar?Om du är där nu så!
Varsågod!Stort tack @Iamia![]()
Jag länkade förutSå länk till stoet? Jag har ett par hingstföl också och jag har ändå tänkt åldra upp någon av dem. Eller ta en titt själv i mitt pixelstall!
@Elin_B Självklart! Kan vi ta det lite senare?![]()