HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inbillar jag mig eller har en del hästar tappat träning? Har tävlingshästar som är nere på 50% som jag nu inte kan tävla med helt plötsligt.
Mina drar dubbelt ibland om jag använder roundpen, så de hamnar på lägre energi än vad de ska. Kanske är något sånt som har hänt?

Mina såg ut som vanligt då jag gick igenom dem för någon timme sedan
Jag hade problem häromdagen att fölen fick för mycket energi.
Mina drar dubbelt ibland om jag använder roundpen, så de hamnar på lägre energi än vad de ska. Kanske är något sånt som har hänt?

Kanske, eller så inbillar jag mig och typ har lyckats levla upp och tränat till hälften utan att veta :p Men känns konstigt att jag skulle ha missat det, gäller racing och det tar ju lite tid att träna.

Måste det vara ZZ. Annars fick jag den här efter Fong imorse: https://www.horsereality.com/horses/684633/foal-doe-684633 Ska sälja både föl och sto (priset är mycket förhandlingsbart om du skulle vara intresserad)...

Nej det måste det ju inte såklart, hade bara underlättat att avla med bruna och fuxhästar(som typ alla mina hingstar är) om jag vill ha med färgen till avkomman. Jag är intresserad av fölet, men inte stoet då jag håller mig borta från roan för tillfället pga döljer rabicano. Men du kanske ville sälja båda samtidigt?

Nej det måste det ju inte såklart, hade bara underlättat att avla med bruna och fuxhästar(som typ alla mina hingstar är) om jag vill ha med färgen till avkomman. Jag är intresserad av fölet, men inte stoet då jag håller mig borta från roan för tillfället pga döljer rabicano. Men du kanske ville sälja båda samtidigt?
Du får gärna skicka stoet till Gisela eller sälja när fölet flyttat ut... Men jag vill gärna bli av med båda.

@Iamia
Förresten, jag har fått en del fina ungar från Macro. :) Ingen såndär riiiiktig jackpot än, men bland annat två hingstar som kommer få några ston:
https://www.horsereality.com/horses/658013/l-enthranos
676, 1VG och g+ gallop,
https://www.horsereality.com/horses/668820/l-felgolos
662, 3VG och g+gallop

Väntar ytterligare en hingst idag från en helsyster till stoet som är mamma till den i senaste inlägget - hoppas på ok GP (660+) g+ på canter eller gallop (eller varför inte båda? ;) ) och ca 5VG på den. :love:

Vad är det för gen som gör vissa isabeller så mörka btw? Se felgolos i föregående inlägg t.ex. Någon som vet? Eller är det som alla olika nyanser av brunt? :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 147
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka