Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det bara jag som har rejäl otur, eller har betäckningar börjat misslyckas mer och mer? Jag har runt en varje dag, på olika ston med olika härstammning. Alla kladrubers dock, så jag vet inte om det är det som strular (eller så är det bara att jag har fler av dem och därför märker det där). :cautious:

Jaha... jag skulle satsa på akhal teke och islandshästar med nån enstaka trakhener och welsh för att de är så fina...
Nu har jag plötsligt flera trakhener och så har det smugit sig in... mustanger.... igen!
Jag skulle ju inte ha mustanger för de går verkligen inte att sälja... men ett sto med 673 gp+1 vg och 11 g måste man nästan ta ett föl på?

Jaha... jag skulle satsa på akhal teke och islandshästar med nån enstaka trakhener och welsh för att de är så fina...
Nu har jag plötsligt flera trakhener och så har det smugit sig in... mustanger.... igen!
Jag skulle ju inte ha mustanger för de går verkligen inte att sälja... men ett sto med 673 gp+1 vg och 11 g måste man nästan ta ett föl på?

Mustanger äger så ja säger jag, ta föl :D

Är det bara jag som har rejäl otur, eller har betäckningar börjat misslyckas mer och mer? Jag har runt en varje dag, på olika ston med olika härstammning. Alla kladrubers dock, så jag vet inte om det är det som strular (eller så är det bara att jag har fler av dem och därför märker det där). :cautious:
Jag tycker också det verkar ha ökat... Men kan ju bara vara lite extra otur (eller mer tur tidigare? :p).

Alltså. Visst att marknaden för mustanger är trög men borde inte en gulbrun stounge på GP651 gå att sälja trots 2A? De andra mustangerna jag har till salu räknar jag med att antagligen få pensionera förr eller senare men ston med färg är ju större sannolikhet att någon köper.

Någon som har en mustanghingst med CRCR eller iallafall ett CR? GP på helst över 630 iallafall, men ju högre desto bättre. Helst inte en massa A :D Vill försöka avla fram en liten vit sötnos :love:
Jag har en som föddes idag, GP652 men ett retligt(föräldrarna har inget) A på neck. EeAa CR/n och TO/n. :)https://www.horsereality.com/horses/323275/foal-doe-323275

Tillägg: och den här hade jag glömt :D https://www.horsereality.com/horses/251032/foal-doe-251032 CR/n, GP657 och 11G1VG.

Jag tror inte hormoneinjection egentligen ska fungera än, men det visste jag inte när jag i irritation alltid började använda det på mina ston för några veckor sen. Haft en som misslyckats sen dess. Det kanske är placebo, men det funkar för att öka på min tur så jag är nöjd. :p

Jag har också en del som inte lyckas. Men jag har ju många fler ston nu också så jag tror mest det är det i mitt fall. Man märker ju oftast det som går fel mer än det som går bra... :p

Senast ändrad:
Någon som har en mustanghingst med CRCR eller iallafall ett CR? GP på helst över 630 iallafall, men ju högre desto bättre. Helst inte en massa A :D Vill försöka avla fram en liten vit sötnos :love:

Jag har den här krabaten men han har bara 627 och ett jäkla A. Vet inte riktigt varför jag köpte honom men han var väl gullig eller nått

https://www.horsereality.com/horses/277689/creme-fraiche

Eller den här e.Elvis. Dock bara enkelt CR men 4vg och resten G

https://www.horsereality.com/horses/211560/

Senast ändrad:
Vilka siffror är det som är bra för de olika grenarna om man kollar på GP? Det har ju varit uppe förut men jag orkar inte leta igenom alla sidor :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 075
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar