Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Givetvis!
Jag är mitt i en flytt just nu så vet inte riktigt när vi kan sammanstråla, är du inne något ikväll kan jag lägga ut honom en viss tidpunkt?
Någon som har koll/förslag på ett skäligt buke-pris? Har inte funderat över vad jag ska ta för betäckning med honom offentligt än ens. :p
Jag är vid datorn hela kvällen idag :up: Säg bara till! Tack!
Ang. pris så vågar jag inte säga något :o

Tja fast tar hand om/tränar man bara hästarna och någon klick på ridskolan är det ju inget "misstänksamt" som sker tänker jag, för annars skulle det ju vara omöjligt för två pers under samma tak att ha varsitt konto, men vad vet jag:idea:
Ja, och personer i samma hushåll får inte köpa/sälja hästar och annat av varandra av den anledningen.

Ja, och personer i samma hushåll får inte köpa/sälja hästar och annat av varandra av den anledningen.
Nej det är jag medveten om, som sagt var min tanke bara att någon skulle träna/ta hand om hästarna, inte bedriva någon försäljning eller inköp, men alla gör ju som den vill med sitt konto.

Tror detta är bästa texten. Orkade inte leta upp en häst med bästa texten på galopp men det är nog nånting med smooth gallop tror jag.

X has a powerful and balanced step. He has an amazing two-beat rhythm. That is a very elegant looking canter with a nice three-beat gait! (Bla bla... smooth gallop...bla bla)

His posture is perfectly balanced. Looking closer at his head, he shows some nice proportions. X has great elasticity in the shoulder. His back will be heaven for a rider, flexible but sturdy! There's great engagement in the hindquarters. X's front legs are practically identical, nice symmetry and standing straight. His feathering is amazing and looks thick.
Så du tänker, om hästen har något av dessa i texten men har G på det området så är det troligen G+? :idea::up:

Nej det är jag medveten om, som sagt var min tanke bara att någon skulle träna/ta hand om hästarna, inte bedriva någon försäljning eller inköp, men alla gör ju som den vill med sitt konto.
Jo, fast de flesta av oss här köper/säljer och avlar ju med varandras hästar, det måste ju inte ske just när man är på samma IP-adress, vilket skulle innebära att en person som ska ta hand om någons konto varken före eller efter detta får göra affärer med varandra. Onödig risk, skulle jag säga.

Yassss, jag lyckades få fram ett CR/RN föl :D mamman hade CR/Dun, så jag gick miste om en gen men två av tre är inte så illa :p speciellt då ingen av dem är dubbelgen. Så här är mitt gulbruna konstantskimmel föl: https://www.horsereality.com/horses/320426/
Intressant hur han ser ut dock, han ser nästan typ .... dun lever-aktig ut :laugh:

• Gilla
Reactions: Laa
Jo, fast de flesta av oss här köper/säljer och avlar ju med varandras hästar, det måste ju inte ske just när man är på samma IP-adress, vilket skulle innebära att en person som ska ta hand om någons konto varken före eller efter detta får göra affärer med varandra. Onödig risk, skulle jag säga.
Ok du tänkte så, finns det nedskrivet ordagrant någonstans (t.ex. Terms of use)? För är det så kan jag ju inte spela på min användare hos en kompis som sen köper en häst av mig... Och det känns orimligt hårt :confused:

Ni är så duktiga på det här med färger! :D Jag är hopplös och har gett upp den biten helt, alldeles för dåligt insatt för att kunna färgavla :p

Ok du tänkte så, finns det nedskrivet ordagrant någonstans (t.ex. Terms of use)? För är det så kan jag ju inte spela på min användare hos en kompis som sen köper en häst av mig... Och det känns orimligt hårt :confused:
Japp, Terms of use: "You may not trade with family and/or friends on the same IP address. This is to make sure we can see that you both don't have double accounts."

Jag insåg precis en sak :D

Det jag tycker är roligt med spelet är inte att köpa dyra, bra hästar. Det finns några fina islänningar ute vars budgivning går ut idag och jag tänkte att jag kunde satsa på, men nu insåg jag att det inte känns kul alls. För mig känns det roligare att leta på foundation, fånga vildhästar och kanske göra oväntade fynd på marknaden, och sen från det hitta favorithästar och försöka avla fram bättre hästar :D

Japp, Terms of use: "You may not trade with family and/or friends on the same IP address. This is to make sure we can see that you both don't have double accounts."
Tack! Den formuleringen gick ju dock att tolka på flera sätt om man tänker ett par steg längre :confused: undrar om man skulle Pma en moderator och fråga exakt vad som gäller...

Ser de annorlunda ut som vuxna? Nu blev jag nyfiken :o

Ja alltså de gula har ju blå ögon både som föl och vuxna.
Den här är ju skimmel(G/G)men har två gulgener(CR/CR)och har blå ögon vilket jag antar att den behåller(?).
Ska kolla igenom lite akhaler, tror inte jag sett den här genkombon förut faktiskt(alltså G/G+CR/CR).

Ja alltså de gula har ju blå ögon både som föl och vuxna.
Den här är ju skimmel(G/G)men har två gulgener(CR/CR)och har blå ögon vilket jag antar att den behåller(?).
Ska kolla igenom lite akhaler, tror inte jag sett den här genkombon förut faktiskt(alltså G/G+CR/CR).
Blåa ögon förstod jag, men jag tänkte på att CR/CR är rätt rosa i tonen också. Jag blev lite nyfiken om det syntes skillnad på en GG+CRCR och en CRCR :p

Om man far till en annan kontinent är det då andra hästar som är till salu hos foundation eller är det samma hästar som syns överallt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 076
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar