Vi landar i Bangkok sedan vet jag inteMen ÅH Var ska du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi landar i Bangkok sedan vet jag inteMen ÅH Var ska du?
Ja, för silver, absolut! Trodde du menade att du ville ha EE på fölet också, vilket inte vore möjligt. E + Z är fullt tillräckligt för synligt silver, helt korrekt!Haha, stackars dig som behöver förklara så många gånger.
Trodde Ee och Z skulle räcka för silver? Nu ärvde ju fölet inte Z så hon blev bara svart.
Spännande! Hur länge blir ni borta? Bra att tänka på är att flera av länderna däromkring kräver att man har utresebiljett från landet inom en viss tid för att få komma in, men sånt kanske ni har koll på redan.Vi landar i Bangkok sedan vet jag inte
Ja, för silver, absolut! Trodde du menade att du ville ha EE på fölet också, vilket inte vore möjligt. E + Z är fullt tillräckligt för synligt silver, helt korrekt!
Spännande! Hur länge blir ni borta? Bra att tänka på är att flera av länderna däromkring kräver att man har utresebiljett från landet inom en viss tid för att få komma in, men sånt kanske ni har koll på redan.
Haha ja, kör samma kombo, du! Du är ju garanterad ett föl med svart grundfärg, så får den silver vet du att det syns. Säkrare än avel med två Ee-hästar.Vilket tur, då har något av det du sagt gått in i skallen på mig och jag vågar chansa på samma kombo igen och hoppas på Z denna gång.
Vi är borta 2 veckor och flyger hem från Bangkok igen så borde inte vara något problem. Jag fyllde jämnt förut så det är min killes present, så litar på att han styr upp allt sånt där Han har pratat en del om Vietnam men tror det blir så att vi reser neråt i Thailand istället Nu verkar det ju dock härja en tropisk storm där så vet inte om vi måste tänka om.
Haha ja, kör samma kombo, du! Du är ju garanterad ett föl med svart grundfärg, så får den silver vet du att det syns. Säkrare än avel med två Ee-hästar.
Resebiljett från ”fel” land räcker oftast inte. Dock brukar det gå att köpa buss-/båtbiljett billigt som man sen inte måste använda. Singapore är strikta med sånt i alla fall, tror även det kan krävas i Indonesien och Kambodja om jag inte minns fel (till det sistnämnda måste man dock ha visum också). I övrigt rekommenderar jag Vietnam! Fast har aldrig varit i Thailand, det ska väl också vara helt okej, har jag hört.
Om jag minns rätt så avlar du för galopp. Om du ska betäcka nu så släng ett öga på den här grabben, GP för galopp 311. Jag har honom inte till allmän avel, just där blev jag väldigt egoistisk, men givetvis får ni här bruka honom till bra pris.
https://www.horsereality.com/horses/167770/daphne
PS är jättenöjd med min Bahijunge
Akhal-Teke med vita tecken typ strumpor och bläs, någon här som har något tips på vad för hingst ska jag betäcka denna med https://www.horsereality.com/horses/247840/pearl för att kunna få tecken. Vill gärna ha bra confo också
Hur kommer det sig att Gisela ställer upp i tävlingar?
Men varför vill ingen köpa den här tjejen? Hon har varit ute på marknaden flera gånger nu utan att få napp... Hon är ju ingen katastrof iallafall. Och jättesöt. Någon här kanske vill ha henne? https://www.horsereality.com/horses/290839/skima
Jaaa! Säg ett pris och hon är din. Billigt är ok.Jag kan ta henne om några timmar.
Jaaa! Säg ett pris och hon är din. Billigt är ok.
Nä, är ok. Bukehem är ju bättre än någon okänd. Hon finns på private trade snart!Men usch så svårt. 2000? För lite?