Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inser när jag läser här att jag har väldigt mycket färre hästar än alla andra. :D Och då försöker jag ändå sälja av några nu som jag inte känner passar in i min avel längre... :laugh:

Mitt fynd från tidigare råkade växa upp fort :angel: Så fin! Nu ska hon betäcka och sen hoppas jag på något fantastiskt :banana:

Screenshot_20181224_184355.webp

Och nu köpte jag ett vuxet Akhal-Tekesto med GP708 4VG 8G för ingenting! :D Tyvärr dräktig med en hingst jag inte skulle ha valt, men för det priset så absolut! Ett stoföl är det dessutom :banana:

Nämen skit! Undersökte varför min bästa avelshingst slutat få betäckningar och lyckades med konststycket att avla mor och son... kan bara skylla på att jag var yrvaken. :banghead:

Vet nån vad som händer nu? Kastar stoet, kommer jag få ett missfoster, eller får man straff på något annat sätt?

https://www.horsereality.com/horses/123088/☽-Glinda-of-the-South-★
Där är inga straff för inavel inlagt just nu, men det ska läggas in i framtiden att det kan ge sjukdomar har jag för mig. Men det är inget sagt om när det ska läggas in så du kan andas ut :)

Är det någon som vet hur länge ett sto kan få föl, eller det är ingen tidsgräns inlagt? Börjar fundera på om jag blev blåst på en häst jag köpte :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 861
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 086
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 132
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 946
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar