Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helst vill jag ju ha något superbra, men det kommer inte hända :rofl: Så jag är nöjd med alla G och gp nära 600, eller flera VG och lägre GP, men inte för låg. Hittade en fin men auktionen togs bort när det var en timma kvar tyvärr :arghh: men jag ger inte upp hoppet haha

Det du kan göra om du hittar en riktigt bra är ju att lägga ett väldigt högt bud och hoppas att ägaren accepterar, alt maila och fråga om de kan acceptera idag.

Jag har denna ute (hade tänkt behålla men insåg väl någonstans att man behöver få lite ruljans på hästarna om det inte ska bli helt överfult :o): https://www.horsereality.com/horses/210749/raunvor men du borde definitivt ha möjlighet att få tag på en ännu bättre egentligen :)

Det du kan göra om du hittar en riktigt bra är ju att lägga ett väldigt högt bud och hoppas att ägaren accepterar, alt maila och fråga om de kan acceptera idag.

Jag har denna ute (hade tänkt behålla men insåg väl någonstans att man behöver få lite ruljans på hästarna om det inte ska bli helt överfult :o): https://www.horsereality.com/horses/210749/raunvor men du borde definitivt ha möjlighet att få tag på en ännu bättre egentligen :)

Jag hittade ingen bättre direkt så synd att jag inte såg det här och gav upp :rofl: Det blev en med alla G och GP607, så kändes okej iallafall.

Nu måste jag bara vänta tills alla mina isisar växer upp! Imorse hade jag en. Nu har jag.. 8 :rofl:

• Gilla
Reactions: Laa
Ni lägger väl upp era hingstar i medlemarnas stambok? Till skillnad mot 84 sidor hingstar så är denna sökbar :bow:. Idag finns bara 10 Akhal-Teke och 42 araber. Araberna är nummer 2 till antalet de som det finns flest av är Trakhener med 53 st
Nä, va? :o Finns länk i forumet?

Mitt superdåliga OLD sto med ovanlig färg såldes för över 30 000, så nåt fick jag för henne i all fall

Jag hittade ingen bättre direkt så synd att jag inte såg det här och gav upp :rofl: Det blev en med alla G och GP607, så kändes okej iallafall.

Nu måste jag bara vänta tills alla mina isisar växer upp! Imorse hade jag en. Nu har jag.. 8 :rofl:

Exponentiell utevckling ;)
Finns ju många hingstar med bra confo så borde gå o förbättra. GPn var ju bra :up:
(o bra för mig också kanske, för hoppas egentligen att ingen ska buda på henne så hon kan stanna :laugh:)

Exponentiell utevckling ;)
Finns ju många hingstar med bra confo så borde gå o förbättra. GPn var ju bra :up:
(o bra för mig också kanske, för hoppas egentligen att ingen ska buda på henne så hon kan stanna :laugh:)

Ja, det verkar finnas hur många fina hingstar som helst! På så sätt onödigt att spara den jag gjorde från foundation, han är GP597 eller något med 4VG så jag lär inte avla på honom, men äsch han är ju söt :D

Ja, det verkar finnas hur många fina hingstar som helst! På så sätt onödigt att spara den jag gjorde från foundation, han är GP597 eller något med 4VG så jag lär inte avla på honom, men äsch han är ju söt :D
Så har jag börjat känna också. Försöker vara väldigt restriktiv med vilka hingstar jag sparar. Finns ju massor av hingstar tillgängliga och hrc är ju inte riktigt ett problem heller.

Alltså, jag nästan dog av nyfikenhet över färgen på det där CR-oldenburgfölet som jag skrev om igår (var det va?)... Fick in en drös DP på betäckningar idag och kunde inte hålla mig utan åldrade upp honom. Det skulle jag inte ha gjort. Så här ser han ut (ping till @Laa som hade en ide’ om hans färg)... https://www.horsereality.com/horses/263230/zygonyx
Tja. Han var ju rätt gul som föl iallafall. Nu är han typ...mörkbrun? :banghead:

:rofl:
Jag beklagar, jag hade kunnat varna dig. Jag har erfarenhet av exakt en sån där färg :laugh::grin: Inte så kul att se på.

Vilken fin! Kanske man kan hoppas på att han blir en mörk skimmel? :angel: Jag blir nyfiken på hur den ser ut som vuxen :d

Gulligt att han ärvde pappans svans :D:love:
Jag kan ta emot DP-bidrag för det experimentet... :angel: :D

Den här hästen har SW1 men jag blir lite förvirrad... Vad för vita tecken ska den genen ge?
https://www.horsereality.com/horses/96306/magnus-fra-valbakka
Allt från inget alls till rätt mycket. Kan vara så lite som en vit kronrand (på riktigt alltså, så lär vara nåt liknande i spelet). I den där hästens fall är det väl bläsen. :) Jag har ett stoföl med enbart ett blått öga.

Två föl idag, men båda var besvikelser. Nu är ett av stona ombetäckt, och den andra till salu. :) Det är dock fler föl på väg de närmsta dagarna, så jag hoppas att de ska bli bättre. :)

Har hittat flera fina Trakhener från foundation nu i veckan :d och såklart två "sämre" men för den skullen inte dåliga, men tråkiga färger och den ena är såklart hingst så den går väl inte att sälja :rofl:

Har funderat jättemycket på om jag ska sälja eller behålla mina två islänningar som ett mycket litet miniprojekt, men kommer inte fram till något :( funderar på att slänga ut dem till överpris och se om någon nappar...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 861
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 086
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 132
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 947
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar