Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var jag, fast just nu har jag 51 hästar och 50 platser... Men såg att du precis betäckte om henne med min hingst, du skulle ju ha sagt till om Bukepris! Hoppas det blir bra, han har dressyrat ganska duktigt på sista tiden faktiskt.
Jamen det var ju din! Det reflekterade jag inte ens över. :rofl:

Äh, det var småpengar ändå. Har över 400 000 på kontot och drar in ett gäng tusenlappar om dagen nu, nånstans ska jag ju göra av pengarna. :angel: De andra två jag betäckte med idag kostade 10 000 styck, så 2000 är redan rabatterat i min värld. :D

Alltså, jag nästan dog av nyfikenhet över färgen på det där CR-oldenburgfölet som jag skrev om igår (var det va?)... Fick in en drös DP på betäckningar idag och kunde inte hålla mig utan åldrade upp honom. Det skulle jag inte ha gjort. Så här ser han ut (ping till @Laa som hade en ide’ om hans färg)... https://www.horsereality.com/horses/263230/zygonyx
Tja. Han var ju rätt gul som föl iallafall. Nu är han typ...mörkbrun? :banghead:

:rofl:

Jag är på jakt efter två till islänningar idag, gärna lite äldre så att de antingen är vuxna eller blir vuxna om inte allt för länge, typ 1 år och 6 månader eller uppåt. Men alls går på auktion och jag behöver ju hästarna idag :arghh: jag är beredd att betala DYRT men då vill jag ju ha något bra, inte betala dyrt för något dåligt..

Jag är på jakt efter två till islänningar idag, gärna lite äldre så att de antingen är vuxna eller blir vuxna om inte allt för länge, typ 1 år och 6 månader eller uppåt. Men alls går på auktion och jag behöver ju hästarna idag :arghh: jag är beredd att betala DYRT men då vill jag ju ha något bra, inte betala dyrt för något dåligt..
Jag kan ev tänka mig att sälja nån islänning, men alla mina vuxna ston är dräktiga dock. Och de riktigt bra är inte till salu tyvärr 😇

Är du beredd att betala dyrt så testa att skriva till ägaren av hästen du vill köpa och erbjud en rejäl summa/överpris om du får den på privat auktion. Säg som det är att stallet blir fullt imorgon så du inte kan buda under flera dagar. Du kan inte få mer än ett nej :)

Jag kan ev tänka mig att sälja nån islänning, men alla mina vuxna ston är dräktiga dock. Och de riktigt bra är inte till salu tyvärr 😇

Det förstår jag såklart, de bra hästarna håller man ju hårt på :D Får skylla mig själv som sålde alla mina islänningar förut, nu ligger jag ju efter :rofl:

Är du beredd att betala dyrt så testa att skriva till ägaren av hästen du vill köpa och erbjud en rejäl summa/överpris om du får den på privat auktion. Säg som det är att stallet blir fullt imorgon så du inte kan buda under flera dagar. Du kan inte få mer än ett nej :)
Smart! :D

Åh, synd att vi inte visste det för två dagar sedan. Jag sålde ett fint sto som nästan var vuxen eftersom jag kände att jag hade för många "liknande" (antar att vi pratar om ston förresten).

Har äntligen börjat få ordning på hästarna sedan uppdateringen. Flera A och BA försvann på flertalet av dom så det var bra, tyvärr försvann något VG också, men är överlag nöjd ändå.

Så glad över att min Exmoor hingst som jag får in endel betäckningsavgifter på, fick behålla sina VGn och åter fick en ny stjärna.

Varför har jag just precis nu börjat med Stable blocks och inte tidigare?

Åh, synd att vi inte visste det för två dagar sedan. Jag sålde ett fint sto som nästan var vuxen eftersom jag kände att jag hade för många "liknande" (antar att vi pratar om ston förresten).

För två dagar sen fanns inte islänningar på min karta ens.. Det är snabba svängar här :rofl: och ja det är ston jag är ute efter, har redan sparat ett hingstföl för att den var söt :D

Ni lägger väl upp era hingstar i medlemarnas stambok? Till skillnad mot 84 sidor hingstar så är denna sökbar :bow:. Idag finns bara 10 Akhal-Teke och 42 araber. Araberna är nummer 2 till antalet de som det finns flest av är Trakhener med 53 st

För två dagar sen fanns inte islänningar på min karta ens.. Det är snabba svängar här :rofl: och ja det är ston jag är ute efter, har redan sparat ett hingstföl för att den var söt :D

Haha, märker det. Jag fick ju sålt, så det är jag glad för men hade varit roligare o säljare till bukare :D
Vad vill du ha för något?

Då får vi hoppas att han kommer bli mörk, så teckningen fortfarande syns 😃
Ja, alltså, jag får ju påminna mig om att jag ville ha en (synligt) skimmelskäck, så jag gjorde ett par såna betäckningar medvetet... :angel: Men det var ju innan jag visste att skäckteckningen skulle bli så snygg! :rofl:

Ni lägger väl upp era hingstar i medlemarnas stambok? Till skillnad mot 84 sidor hingstar så är denna sökbar :bow:. Idag finns bara 10 Akhal-Teke och 42 araber. Araberna är nummer 2 till antalet de som det finns flest av är Trakhener med 53 st

Borde verkligen få tummen ur och fixa detta, kanske hinner plocka ut några stycken och lägga in i alla fall. Hur fixar man lättast en bild?

Haha, märker det. Jag fick ju sålt, så det är jag glad för men hade varit roligare o säljare till bukare :D
Vad vill du ha för något?

Helst vill jag ju ha något superbra, men det kommer inte hända :rofl: Så jag är nöjd med alla G och gp nära 600, eller flera VG och lägre GP, men inte för låg. Hittade en fin men auktionen togs bort när det var en timma kvar tyvärr :arghh: men jag ger inte upp hoppet haha

Borde verkligen få tummen ur och fixa detta, kanske hinner plocka ut några stycken och lägga in i alla fall. Hur fixar man lättast en bild?
Print screen, photoshop och sedan ladda upp. Jag googlade fram något som hette forumbilder. inget log in bara ladda upp och spara adressen.
Går säkert att göra även i paint men det programmet är enligt mig asuselt så jag har inte testat.
När du lagt in dem se till att klicka på ändra länken och spara den adressen. Då kan du lägga till info senare (som proven och liknande) du kan också lägga till en bild ifall du laddar upp dem innan du fixat bild.
Säg till om du vill ha hjälp med bilder har fått in en viss snits på det där nu efter att ha gjort ett antal under några dagar och man har ju lite dötid mellan tärningen av hästarna :D

Den här går ut om 6 timmar: https://www.horsereality.com/market/trade-197118

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 861
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 086
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 132
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 947
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar